Skip to content

אלנטרה היברידית בגרסה חדשה ומוזלת

כלמוביל משיקה רמת אבזור חדשה של האלנטרה ההיברידית, גרסת ה- Prime החדשה תימכר במחיר של 170 אלף שח . האלנטרה ההיברידית היא הרכב הנמכר ביותר של יונדאי השנה בישראל. עם 8,369 מסירות עד כה
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

האלנטרה ההיברידית מצוידת במערכת הנעה היברידית יעילה המספקת ביצועים מרשימים לצד חיסכון אופטימלי בדלק ופליטות מזהמים נמוכה. יחידת ההנעה ההיברידית ביונדאי אלנטרה משלבת מנוע בנזין בעל נצילות אנרגטית גבוהה, מנוע חשמלי חזק ועוצמתי ותיבת הילוכים כפולת מצמדים המעבירה את שילוב הכוח של המנועים בצורה חלקה ומהירה אל הגלגלים.

האלנטרה ההיברידית עכשיו מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
האלנטרה ההיברידית עכשיו מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

מנוע הבנזין GDI  בנפח 1.6 ליטר מסדרת גמא מספק 105 כ"ס ו-15 קג"מ לצידו נמצא מנוע חשמלי חזק בהספק של 43.5 כ"ס ובעל מומנט של 17.3 קג"מ המתקבלים באופן מיידי. השילוב של שני המנועים יוצר תפוקה מרבית של 139 כ"ס ומומנט משולב של 27 קג"מ, כאשר מחשב ניהול חכם ממקסם את פעולת המנוע החשמלי במהירויות נמוכות ומשלב אותו לסיוע בתאוצה כדי להוריד עומס ממנוע הבנזין. מהירות מקסימלית של 178 קמ"ש.

לרשות הנהג עומדת מערכת לבחירת מצבי נהיגה המאפשרת בחירה בין מצב נהיגה חסכוני לאפקטיביות מלאה או מצב נהיגה ספורטיבית לביצועים מרביים. בנוסף ישנו מצב Smart הלומד את אופי הנהיגה של הנהג ומתאים עצמאית את מצב הנהיגה האופטימלי בכל רגע נתון. כל אלו מאפשרים לאלנטרה להציג צריכת דלק יוצאת דופן של 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ולהשתייך לקבוצת זיהום 3, מה שהופך אותה למכונית חסכונית וידידותית לסביבה.

המנוע החשמלי של האלנטרה ההיברידית מוזן מסוללת ליתיום-יון פולימר בעלת קיבולת של 1.32 קילוואט שעה. טכנולוגיית ליתיום-יון פולימר מעניקה יכולת אגירה גבוהה במיוחד של אנרגיה לאורך יותר מחזורי טעינה. המשמעות היא שניתן להסתפק בסוללה קומפקטית וקלה שלא גוזלת מקום רב, ועדין לקבל ביצועי טעינה ופריקה מרביים ומהירים עבור המנוע החשמלי.

הסוללה נטענת על ידי מערכת בלימה רגנרטיבית, הממירה את אנרגיית הבלימה הקינטית לחשמל נוסף לסיוע בבלימת מנוע בירידות ממושכות כדי לשמור על אורך חיי הבלמים. יונדאי מעניקה אחריות מורחבת על הסוללה ל-7 שנים או עד 150 אלף ק"מ.

רמת גימור Prime כוללת אבזור עשיר הכולל מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינטש עם תאימות לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay, כפתור VIEW להפעלת מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בורר מצבי נהיגה Drive Mode, חיישן אורות – חיישן להדלקה וכיבוי אורות דרך באופן אוטומטי, מערכת להנעת חירום במקרה של פריקת מצברV 12, תאורת LED מלאה וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש עם צמיגי 205/55.

מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות, מערכות עזר והתרעה לנהג המבוססות על שילוב של מצלמה ורדאר אשר מנתרים את הסביבה ומסייעים להימנע מהתנגשות באופן אקטיבי על ידי הפעלת מערכות הבלימה וההיגוי בעת הצורך.

יונדאי אלנטרה (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי אלנטרה (צילום באדיבות היצרן)

יונדאי אלנטרה היברידית החדשה מצטיינת ברמת הבטיחות וזוכה לשבחים ממומחי הבטיחות המובילים בעולם. במבחני הריסוק של NTHSA (המנהל הפדרלי לבטיחות בדרכים) זכתה האלנטרה לדירוג מרבי של 5 כוכבי בטיחות. כאמור דגם הפריים יעלה 170 אלף שח , כ 5500 שח פחות מדגם הסופרים וכ 16500 פחות מדגם הלקז'ארי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן