Skip to content

אקו שיק עם MADEO

התכשיטים והתיקים של MADEO משלבים עיצוב מיוחד, שימוש בחומרים ממוחזרים, תהליכי ייצור נקיים ומדיניות סחר הוגן, ולא פחות חשוב – הם גם יפים! מאת גילי גולנדר במסגרת סדרת כתבות על אופנה ירוקה, אנו מציגים מפעם לפעם מותגים, מעצבים או חנויות השמים דגש מיוחד על הנושא. חברת MADEO, בבעלות מירונה קורן, אדריכלית במקצועה, היא יבואנית של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התכשיטים והתיקים של MADEO משלבים עיצוב מיוחד, שימוש בחומרים ממוחזרים, תהליכי ייצור נקיים ומדיניות סחר הוגן, ולא פחות חשוב – הם גם יפים!

מאת גילי גולנדר

במסגרת סדרת כתבות על אופנה ירוקה, אנו מציגים מפעם לפעם מותגים, מעצבים או חנויות השמים דגש מיוחד על הנושא. חברת MADEO, בבעלות מירונה קורן, אדריכלית במקצועה, היא יבואנית של פריטי אופנה "ירוקים" וייחודיים, העשויים מחומרים ממוחזרים ובתהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.

שם החברה MADEO הוא ראשי תיבות של Modern And Designed Eco Objects והמוטו שלה הוא "סביבה נקייה היא הרקע שלנו לבלוט". החברה מייבאת לארץ תיקים ותכשיטים של מספר מותגים אקולוגיים וניתן לרכוש אותם באתר, בחנות מוזיאון ת"א לאמנות, ברשת חנויות העיצוב סוהו ועוד.

המוצרים הירוקים של MADEO
המוצרים הירוקים של MADEO - משמאל למעלה בכיוון השעון: תיק של ecoist, צמידים של ISKIN, שרשרת וצמיד של Batukada, תיק של ecoist, שרשרת של ISKIN (צילום: יח"צ)

בין מותגי החברה ניתן למצוא תכשיטים של Batukada המיובאים מצרפת ועשויים גומי ממוחזר, בסדרה הכוללת שרשראות, עגילים וצמידים ליד ולרגל במגוון צבעים, בחיתוך לייזר ובמראה קליל ואוורירי וכן תכשיטי עור ממוחזר של ISKIN מארגנטינה.

בגזרת התיקים יש מבחר – תיקי ecoist העשויים מנייר ממוחזר מעטיפות של מוצרי מזון ושתיה, תיקי TELA מפורטוגל העשויים משאריות של חומרים שונים ומשונים כגון PVC, לינולאום, ומגזינים וכן תיקי Smateria מקמבודיה המיוצרים מרשתות, שקיות ניילון ואף מושבי אופנועים.

תיק לשוניות אלומיניום סרוגות של Escama Studio
תיק לשוניות אלומיניום סרוגות של Escama Studio (צילום: יח"צ)

המוצר הכי ידוע אולי של החברה הוא תיקים מסדרת Pop Top, העשויים מלשוניות אלומיניום סרוגות של פחיות שתיה קלה, של חברת Escama Studio – שיתוף פעולה אמריקאי-ברזילאי. התיקים שמעוצבים בסן-פרנסיסקו ומיוצרים בברזיל על ידי אומניות המועסקות בתנאי סחר הוגן, לדברי החברה, משלבים מסורת של עבודת יד עם מיחזור של חומרים חדשים. על תהליך העבודה של התיקים הללו, שנמכרים במיטב חנויות העיצוב בעולם, ניתן ללמוד בסרטון הבא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן