Skip to content

ולא היה בינינו אלא זוהר

קרולינה השיקה במועדון התיאטרון ביפו את אלבומה החדש "זוהר" במופע מענג ואנרגטי, והוכיחה שהיא לא במקרה אחת הזמרות האהובות, המצליחות והגרוביות בארץ. יובל אראל היה בחגיגה וצילם. מיוחד ל"מגפון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרולינה השיקה במועדון התיאטרון ביפו את אלבומה החדש "זוהר" במופע מענג ואנרגטי, והוכיחה שהיא לא במקרה אחת הזמרות האהובות, המצליחות והגרוביות בארץ. יובל אראל היה בחגיגה וגם צילם. מיוחד ל"מגפון" 

האדרנלין ניכר בתנועותיה, בשירתה ובנוכחות המרשימה על הבמה. קרולינה

קרולינה, קרן אברץ האילתית, הצלע השלישית אם לא המרכזית של הבנות נחמה, מציבה רף גבוה נוסף בקריירה העצמאית שלה. אחרי הצלחת הענק של אלבומה הקודם, "מה אעשה עכשיו?" בהפקתם של סאבו וקותי, אשר מיצב אותה כאחת הזמרות המצליחות בארץ, ואחרי שהשירים החדשים "אל תאחר" ו"מול הים" הפכו בין לילה ללהיטי ענק, משיקה קרולינה את אלבומה החדש "זוהר". 

קרולינה העפילה למעמד של אחת הזמרות האהובות, המצליחות והגרוביות במוזיקה הישראלית, רשמה לזכותה אלבום פלטינה עם הבנות נחמה והשתתפה בלא מעט פרויקטים מבוקשים. וגם – יצרה סביבה קהל מעריצים ומעריצות מכל הגילים.  

קרולינה מספרת: "האלבום 'זוהר' הוליד את עצמו בעקבות כמה מפגשים. מפגש שלי עם אורי בראונר כינרות, שהוליד אסופה קטנה ומאוד ממוקדת של שירים; מפגש שלי עם שורשי היוונים-טורקיים; וגם מפגשים שלי עם הקהל החם, שמלווה אותי בהופעות בשנים האחרונות ומהווה מקור השראה". 

"זוהר" הוא פסיפס עשיר של שמונה שירים חוצי גבולות וז'אנרים. מהניחוח הים תיכוני של "מול הים" ו"אל תאחר" דרך "שנסון ללבנון" הנוגה בעל הניחוח צרפתי ועד "Save Me From Myself"  שלוקח את הרוק'נרול של לד זפלין אל המדבריות של אפריקה.

את חוברת האלבום מלווים איורים של קרולינה עצמה. גם באלבום הזה היא ממשיכה לבסס את מעמדה כקול נשי חשוב, ומוכיחה שניתן לשלב בין איכות וקהל הרחב.  

שילוב מנצח. קרולינה ואברהם טל

מופע ההשקה החגיגי של האלבום החדש התקיים בסוף השבוע שעבר במועדון התיאטרון ביפו. את קרולינה, שעלתה בתספורת מושקעת של תלתליה ובשמלת שנטי לבנה, ליווה הרכב נגנים איכותי, שכלל את שחם אוחנה על גיטרת הבס, ברק קרם על התופים, שי פרץ בגיטרה חשמלית, עמרי בר בקלידים וקותיאל על כלי הקשה בונגוס וטמבורין. 

המופע נפתח בשיר "חופש" מתוך האלבום החדש ואחריו השיר "הוא שלי כל כך" מאלבומה השני, "Bring It Out" מהאלבום הראשון ואחריו "משגע אותי" ו"Save Me From Myself" מהאלבום החדש.  

כנהוג במופע השקה חגיגי התארחו על הבמה כמה מוזיקאים מיוחדים. הראשון בהם היה אברהם טל, יוצא שוטי הנבואה וזמר מצליח בזכות עצמו. הצמד פתח בשיר "Happiness" מתוך אלבום הסולו הראשון של קרולינה והמשיך בשירו המוכר של טל "אדם צובר זיכרונות". לרגעים נראה כי השילוב של השניים מחזיר את טל לימים העליזים של שוטי הנבואה. 

הקהל התמוגג. קרולינה ודודו טסה

קרולינה מבצעת את "מול הים" מהאלבום הטרי ומזמינה אורח נוסף לבמה – דודו טסה. הם מתחילים בביצוע שירו של סם קוק – "A Change is Gonna Come" ואחריו עוברים לשיר של קרולינה "אף אחד לא בא לי". הקהל מתמוגג, לא יודע לאן להפנות את הערצתו, לקרולינה או לדודו. כעת התור של טסה עם "איזה יום" שלו.

המופע נכנס להילוך גבוה, אני חש את האנרגיות של האנשים סביבי. יש כאן עדה ענקית של בנות, שיודעות את כל המילים ושרות עם קרולינה. 

בן הזוג הבא של קרולינה הוא 'אביר החופש' אורי בראונר כינרות, מי שעמד מאחורי ההפקה המוזיקלית של האלבום החדש. אורי, הסולן והגיטריסט של הטריו בום פם, הפיח באלבום משב רוח ים תיכוני מרענן.

כששמעתי לראשונה את הסינגלים של האלבום אמרתי כי דחיפה נכונה של להקת בום פם יחד עם קרולינה יכולה להציב את הסינגלים האלו במרכז הבמה הים תיכונית של הקיץ הקרוב.

משב רוח ים תיכוני. קרולינה ואורי כינרות

עכשיו אורי וקרולינה שרים את "הבלדה על אביר החופש ובת גלים", הלקוח מתוך אלבומה השני וממשיכים עם הלהיט "אל תאחר" מהאלבום החדש. קרולינה פשוט מלאת עונג מהמופע, מבן הזוג שלצדה ומהשיר. האדרנלין ניכר בתנועותיה, בשירה שלה ובנוכחות המרשימה על הבמה. 

לקראת סיום מצטרף לבמה ספי ציסלינג עם החצוצרה. מתברר שכל השכונה פה, כל המוזיקאים של מתחם שדרות ירושלים, נגה והפשפשים מוצאים את עצמם נוטלים חלק במופע. כעת מתווסף נופך אקסהיביציוניסטי למופע. על המרפסת העליונה, משני צִדיה, ניצבות שתי שורות של בני נוער לבושים בלבן, נושפים בכלי נשיפה, חצוצרות ועוד, ספי למטה על הבמה כמו מנצח על החגיגה, קרולינה משתוללת, מראה שגם היא יודעת לנשוף, אפילו בלי חצוצרה.

כולם, כל הנגנים והאורחים, מבצעים את השיר "צר לי צ'רלי", אחד הלהיטים החזקים של קרולינה. ואני חושב לעצמי שחסרות לי שתי בחורות על הבמה, דנה ע. ויעל ד. כל כך התבקש שגם הבנות נחמה ישתתפו בחגיגה ובשמחה של חברתן עם השקת אלבומה השלישי.

עוד בתרבות: ארבעת המופלאים במוזיקה

וגם: סרט פעולה בלי פעולה 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן