Skip to content

לקראת עונת הרחצה – קבלו את בגדי הים החדשים

בגדי הים החדשים של הקיץ הגיעו, והמבחר מסחרר. סקירה של המגמות הבולטות והמלצות על המובחרים לפניכן מאת גילי גולנדר עונת הרחצה בפתח, והימים כבר חמימים למדי, סימן שצריך לעשות את הנורא מכל – עבור חלקינו – לקנות בגד ים חדש. שלל טרנדים מציפים את החופים הקיץ, חלקם מוכרים יותר כגון פסים בסגנון ימאים, נקודות (Polka […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בגדי הים החדשים של הקיץ הגיעו, והמבחר מסחרר. סקירה של המגמות הבולטות והמלצות על המובחרים לפניכן

מאת גילי גולנדר

עונת הרחצה בפתח, והימים כבר חמימים למדי, סימן שצריך לעשות את הנורא מכל – עבור חלקינו – לקנות בגד ים חדש. שלל טרנדים מציפים את החופים הקיץ, חלקם מוכרים יותר כגון פסים בסגנון ימאים, נקודות (Polka Dots), הדפסים אתניים, ופרחים טרופיים א-לה-הוואי,  וחלקם חדשים יותר כגון הבלחות של ניאון, צבעי פסטל, והדפסים דיגיטליים.

כנגד ארבע אחיות דיברה התורה: הרשעה – שלובשת ביקיני בלי להתבלבל, החכמה – שתלך על השלם, התמה – שמתכסה כולה בבגד חוף, וזו שאינה יודעת להחליט – שתבחר במונוקיני. ובכן, אחיותיי, בגדי ים חדשים הגיעו לחנויות וזה הזמן לבחון את המצאי.

הרשעה

בגד ים ביקיני של האנה בלוך
בגד ים ביקיני של האנה בלוך (צילום: Christian Friis)

הרשעה, או במילים אחרות, החתיכה, יכולה ללבוש מה שבא לה. ומה שבא לה זה ביקיני. אז בשורות טובות, יש המון אפשרויות מוצלחות השנה: ביקיני פרחוניים, מפוספסים, משובצים, בהדפס פייזלי, קולור בלוק, ועוד. תהני!

בגדי ים ביקיני
בגדי ים ביקיני מוצלחים (הקליקו להגדלה): 1 אקססורייז לונדון, 2 טוונטיפורסבן, 3 פאוליטה, 4 אקססורייז לונדון, 5 קוברה, 6 גוטקס, 7 אקססורייז לונדון, 8 ספידו, 9 אינטימה, 10 קוויקסילבר, 11 אוניל (צילומים: קית גלסמן, טל טרי, מוטי פישביין, מאיה רכטמן, ניר יפה, יח"צ ויח"צ חו"ל)

 החכמה

בגד ים שלם של פאוליטה
בגד ים שלם של פאוליטה (צילום: Lydia Grade)

החכמה, בחורה מנוסה שכמותה, מבינה שיש דברים שעדיף לכסות, ולכן היא בוחרת בבגד הים השלם. לשמחתנו, מעצבי בגדי הים משקיעים גם בגזרה זו, ומגוון של גזרות, חומרים, צבעים והדפסים הופכים את בגד הים השלם לחגיגה אופנתית.

בגדי ים שלמים
בגדי ים שלמים מוצלחים (הקליקו להגדלה): 1 קוויקסילבר, 2 האנה בלוך, 3 אקססורייז לונדון, 4 גת רימון, 5 טוונטיפורסבן, 6 אוברזון, 7 רנואר, 8 גת רימון, 9 אקססורייז לונדון, 10 קוברה, 11 - האנה בלוך (צילומים: Jonas Dunholt, דדי אליאס, קית' גלסמן, מוטי פישביין, טל טרי, יח"צ חול)

התמה

בגד חוף של האנה בלוך
בגד חוף של האנה בלוך (צילום: Christian Friis)

התמה היא בחורה צנועה, או שפשוט היא לא אוהבת את השמש, ולכן מקפידה להישאר בצל וללבוש בגדי חוף. היתרון הגדול בגישה הזו הוא כמובן שהעור נשמר יותר טוב מנזקי השמש. החיסרון, ובכן שקשה יותר להיכנס למים בלבוש זה. אבל זה יפה, אז למי איכפת? ניתן ורצוי לשלב כמובן את בגדי החוף מעל בגד ים ולהינות מכל העולמות.

בגד חוף של האנה בלוך
בגד חוף של האנה בלוך (צילום: Jonas Dunholt)

זו שאינה יודעת להחליט

מונוקיני של פאוליטה - לזו שלא יודעת לבחור
מונוקיני של פאוליטה (צילום: Lydia Grade)

המונוקיני כאילו הומצא עבור זו שמתקשה להחליט – מצד אחד היא הייתה רוצה ללבוש ביקיני, מצד שני היא הייתה רוצה את התמיכה של השלם. אפשרויות מעניינות מהז'אנר הזה מוצעות השנה עבורכן.

בגדי ים מונוקיני
בגדי ים מונוקיני נאים, משמאל לימין: גוטקס, גוטקס סילבר, זאקי לגליק (צילומים: מוטי פישביין, לימור בארי)

איפה מודדים?
אוברזון – ברשת גוטקס, רשת המשביר החדש לצרכן, רשת גליק, רשת ג'ק קובה, רשת אפרודיטה, חנות אוברזון יד אליהו ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ
אוניל – רשת אוניל (חנות הדגל בקניון ארנה הרצליה), סקאל ספורט, דיוטי פרי ספורט בנתב"ג ובחנויות האופנה והגלישה המובחרות
גוטקס – רשת גוטקס ורשת המשביר החדש לצרכן
גת רימון – אליז (שינקין 35 ושבזי 25, ת"א)
האנה בלוך – The Brunch (בן יהודה 104, ת"א)
ספידו – ברשת חנויות ספידו, פיוז'ן, ספורט ורטהיימר, הולמס פייס ובחנויות הספורט המובחרות
פאוליטה ופור מואה – Dreams (קניון ערים כפ"ס)
קוברה – ברשת אפרודיטה, רשת את לבני נשים ובחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות
גליק, רנואר, טוונטיפורסבן, אקססורייז לונדון, קוויקסילבר – בחנויות הרשת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן