Skip to content

שוטר מג"ב נדקר והחשיד שני קטינים במעשה. הבוקר השניים שוחררו

חייל מג"ב נדקר בבטנו במטע סמוך לתפן, החשיד שני קטינים בדקירה, אך ממצאי החקירה העלו כי לשניים אין יד בדבר. כעת מח"ש חוקרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חייל מג"ב נדקר בבטנו במטע סמוך לתפן, החשיד שני קטינים בדקירה, אך ממצאי החקירה העלו כי לשניים אין יד בדבר. כעת המחלקה לחקירות שוטרים בודקת מה אירע

מאת אליק מאור

חייל בן 19, שוטר מג"ב, הובהל אתמול לבית החולים בנהריה כשהוא פצוע בינוני מדקירה בבטנו.
השוטר נמצא במטע זיתים בסמוך לצומת תפן על ידי ניידת משטרה, שהזעיקה צוות של מד"א. בעת הזו סיפר הצעיר כי שני צעירים קטינים (16) הם אלו שדקרו אותו.

מנסיבות האירוע עולה, כי השוטר וחברו עמדו בטרמפיאדה, בצומת תפן. השוטר נכנס להטיל את מימיו במטע הזיתים הסמוך והחבר המתין לו. לאחר זמן מה הבחין בחברו ששכב במטע. בשלב זה הוא ניגש החבר לעברו לסייע לו ואז הבחין שחברו נדקר בפלג גופו העליון. ניידת משטרה שחלפה במקום הבחינה בשניים ועצרה על מנת לסייע להם והזעיקה את מד"א. צוות מד"א שהגיע למקום מצא שהשוטר דקור, אבל הפצע הטרי סגור.

שני הקטינים, שהוחשדו על ידי השוטר הפצוע, אותרו ונעצרו לחקירה במשטרת כרמיאל. הבוקר (יום שישי), שחררה המשטרה את שניהם, מאחר שממצאי החקירה העלו כי לשניים אין יד בדבר. השוטר, לדברי המשטרה, בדה את הסיפור מליבו. המשטרה מסרה, כי לנוכח הממצאים המעידים כי השוטר שיקר ושקיים חשד כי הוא דקר את עצמו, הועבר הטיפול בעניין לידי המחלקה לחקירות שוטרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן