Skip to content

מתכננים את צעדת המיליון הבאה ואת "כיבוש" גן הוורדים מול הכנסת

פעילי מחאה מתכננים להקים עשרות מאהלי מחאה מול הכנסת ולהעתיק בכך את אירועי המחאה הלא אלימה של שדרות רוטשילד בקיץ האחרון לירושלים. האירוע השני הוא צעדת מחאה, שאמורה להתקיים ב-14 ביולי ולצאת ממקומות שונים ברחבי הארץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי מחאה מתכננים להקים עשרות מאהלי מחאה מול הכנסת ולהעתיק בכך את אירועי המחאה הלא אלימה של שדרות רוטשילד בקיץ האחרון לירושלים. האירוע השני הוא צעדת מחאה, שאמורה להתקיים ב-14 ביולי ולצאת ממקומות שונים ברחבי הארץ

מאת אליק מאור

שתי פעולות של פעילי המחאה הארציים מתוכננות בימים אלו שנועדו לעורר את דעת הקהל בישראל.  בראשונה מתכוננים פעילי מחאה להקים עשרות מאהלי מחאה מול הכנסת. האירוע השני הוא צעדת מחאה, שאמורה לצאת לדרכה ב-14 ביולי, יום פרוץ המאבק החברתי בישראל בקיץ שעבר.

הכרזה לקראת המחאה מול הכנסת
הכרזה לקראת המחאה מול הכנסת

הפעילים מתכוונים להעתיק בכך את אירועי המחאה הלא אלימה של שדרות רוטשילד בקיץ האחרון לזירת הכנסת. לדברי המארגנים בכוונתם לשהות מול הכנסת, בגן הוורדים, כל הקיץ, ולהזכיר לחברי הכנסת שהמחאה לא רק שלא תמה, אלא אף התרחבה. לדבריהם, הם לא יניחו לכנסת הנוכחית, שמובלת על ידי קומץ מפלגות ששואבות את משאבי המדינה ומובילות לכאוס חברתי וכלכלי – להסתגר במגדל שן.

לדברי לי לוי, ממארגני המאהל מול הכנסת, הוא צופה כי "יותר מ-5,000 איש באוהלים יגדשו את גן הוורדים מול הכנסת ולא יתנו לכנסת מנוח".

במקביל, הקימו פעילים חברתיים את המשמר החברתי בכנסת ופעיליו מהווים כיום חלק מהשיח הפרלמנטארי בכנסת הם שותפים לדיוני הוועדות ומנסים להטות את לבם של חברי הכנסת לצדק חברתי, כלכלי וסוציאלי.

מארגני הצעדה, שמכונה צעדת המיליון, קוראים לפעילים ולאזרחים מרחבי המדינה לצאת ולמחות באזורי מגוריהם. הצעדה מתוכננת להיות כלל ארצית ולהתפרס על פני כול המדינה.

1 Comment

  1. עמי
    16 באפריל 2012 @ 13:10

    יאלה בואו ניתן להם באש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן