Skip to content

בימין זועמים: מנפחים את האירוע עם סמח"ט הבקעה

הפורום המשפטי למען א"י מתח ביקורת קשה על הנשיא וראש הממשלה, שמיהרו לתקוף את סגן מפקד החטיבה, בטרם תושלם החקירה. יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), אמר בתמיהה: "האם האנרכיסטים והתקשורת הרדיקלית השתלטו על ניהול המדינה?"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפורום המשפטי למען א"י מתח ביקורת קשה על הנשיא וראש הממשלה, שמיהרו לתקוף את סגן מפקד החטיבה, בטרם תושלם החקירה. יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), אמר בתמיהה: "האם האנרכיסטים והתקשורת הרדיקלית השתלטו על ניהול המדינה?"

מאת ניצן קידר

בימין זועמים על מה שהם מגדירים כ"ניפוח" של פרשת הכאת מפגין על ידי סגן מפקד חטיבת הבקעה, שלום אייזנר. הפורום המשפטי למען א"י מתח ביקורת קשה על הנשיא וראש הממשלה, שמיהרו לתקוף את סגן מפקד החטיבה, בטרם תושלם החקירה ויתבררו כל הפרטים.

ח"כ יעקב כ"ץ
רוה"מ והרמטג"ל בחרו להתיישר עם מי ששונא אותם. ח"כ יעקב כ"ץ (צילום: ויקימדיה)

"הסתמכות על קטעי צילום שבחרו האנרכיסטים היא מתנה לפורעים וסכין בגב של לוחמי צה"ל, שצריכים להתמודד עם חבורות של עבריינים ניאו-נאצים. הבעיה המרכזית של המדינה בנושא היא לא התגובה של הסמח"ט לאחר שהותקף, אלא העובדה שרשויות החוק מאפשרות לפורעים להשתולל ולהבעיר את השטח ללא הפרעה", לשון תגובת הפורום.

יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), אמר בתמיהה: "האם האנרכיסטים והתקשורת הרדיקלית השתלטו על ניהול המדינה?". לדבריו, "התרגלנו שהתקשורת המזוהה עם השמאל הקיצוני והאנרכיסטים יגוננו על מי שמתעלל בבנינו החיילים והקצינים ויורדים באופן שיטתי לחייהם של 350 אלף מתיישבי יו"ש. לא חשבנו לרגע שהמדיה הישראלית תמליץ טוב על קצין וחייל מסורי הנפש. אבל מצער מאוד שבערב יום הזיכרון ויום העצמאות בחרו רוה"מ והרמטכ"ל להתיישר באופן מיידי עם מי שהם יודעים ששונא גם אותם, עם גודעי העצים, משליכי האבנים וחוסמי הכבישים ואוהביהם".

הרב הראשי לצה"ל לשעבר, תא"ל במילואים אביחי רונצקי, ידידו של סגן מפקד החטיבה, סא"ל שלום אייזנר, סיפר כי שוחח עימו לאחר האירוע, וכי הבין שהסרטון שהופץ הוצא מהקשרו ועיוות את המציאות. גם הוא מתח ביקורת על ההוקעה המהירה של המעשה על ידי ראשי המדינה, והעריך כי הדבר יוביל למצב שבו מפקדים יחששו לעמוד בראש כוח המתמודד עם הפגנות.

לדברי הרב רונצקי, הצטרף גם אל"מ במילואים הרב משה הגר-לאו, שהסביר כי יכול להיות שאייזנר איבד שליטה, אך אין בכך לקבוע את כשירותו להמשיך ולכהן כמפקד בצה"ל. לדבריו, מקרה דומה אירע במהלך יישום תוכנית ההתנתקות, כשהאלוף (במילואים) אלעזר שטרן היכה צעיר בקת הרובה שלו, והאירוע תועד, אך אף אחד לא מתח ביקורת על ההתנהלות הזו באותם ימים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן