Skip to content

רוצח סדרתי נלכד בצרפת

בין פרשת מוחמד מארה ומסע הבחירות הסוער לנשיאות צרפת, הצליחה משטרת צרפת לחשוף אדם החשוד בביצוע רצח סדרתי של ארבעה אנשים בפרברי פאריס. האיש נלכד בשבת, ויועמד היום לדין מאת: עמית מנדלזון (צרפת) כל מדינה והרוצח הסדרתי שלה. אתמול הועמד לדין בנורבגיה רוצח הנערים אנדרס ברייוויק, ואילו היום היה זה תורה של צרפת להביא למשפט […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין פרשת מוחמד מארה ומסע הבחירות הסוער לנשיאות צרפת, הצליחה משטרת צרפת לחשוף אדם החשוד בביצוע רצח סדרתי של ארבעה אנשים בפרברי פאריס. האיש נלכד בשבת, ויועמד היום לדין

מאת: עמית מנדלזון (צרפת)

החשוד במהלך מעצרו. כלי הנשק התגלו בדירתו

כל מדינה והרוצח הסדרתי שלה. אתמול הועמד לדין בנורבגיה רוצח הנערים אנדרס ברייוויק, ואילו היום היה זה תורה של צרפת להביא למשפט צדק רוצח סדרתי משלה. פרשייה זו, שבימים כתיקונם הייתה מככבת בעיתונות המקומית בכותרות ענק, כמעט ו"נפלה בין הכיסאות" בין אירועי הדמים בטולוז לבין מערכת הבחירות הסוערת לנשיאות המדינה.

ובכל זאת, בחודשים האחרונים לא חדלים הצרפתים לדבר על הרוצח הסדרתי החדש שהתגלה בקרבם. במהלך חמשת החודשים האחרונים נרצחו בפאריס שני גברים ושתי נשים על ידי אדם בודד. מעשי הרצח בוצעו בין חודש נובמבר 2011 לאפריל 2012 ומאות שוטרים מכל רחבי פאריס לקחו חלק בחקירה נרחבת לאיתורו. כל ארבעת הנרצחים נורו על ידי נשק חצי אוטומטי בקוטר 7.65 מ"מ. בין הנרצחים לא היה שום חוט מקשר, למעט העובדה שהם נרצחו ברדיוס של 15 ק"מ מהפרבר הפאריסאי גריניי.

באופן חריג למדי, ההתמקדות הציבורית בבחירות ובאירועי טולוז איפשרה למשטרת צרפת לבצע את חקירת הפרשה מתחת לרדאר התקשורתי. בשבת האחרונה נעצר חשוד ברצח והיום יועמד לדין.

האיש, בן 33, מתואר כ"בעל פרופיל פסיכולוגי שברירי והסטוריה כאוטית". הוא לא הודה בביצוע מעשי הרצח, אך מהמידע שפורסם עולה כי כלי הנשק ששימשו לביצוע הרצח נמצאו בביתו, כולל מחסנית משומשת. לדברי עורך דינו, הוא רגוע ומשתף פעולה עם השוטרים.

אם ימצא אשם צפוי לו מאסר עולם.

הסטוריה כאוטית. החשוד ברצח

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן