Skip to content

בנטון. לא עוצרת בכתום

מאז הקמתה מזוהה חברת האופנה הבינלאומית בנטון עם צבעוניות עזה. בעונה שמתאפיינת בצבעוניות עזה, מוצאת בנטון דרכים יצירתיות לבדל את עצמה מיתר המותגים: תערוכות במוזיאון העיצוב של מילאנו, פרוייקט מולטימדיה והשקתה של קולקציית אביב-קיץ מגוונת. מאת: מירה-בל גזית Objet Préféré / Objet Coloré במקביל לשבוע העיצוב במילאנו, שמתקיים בימים אלה, מציגה חברת האופנה הבינלאומית בנטון […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאז הקמתה מזוהה חברת האופנה הבינלאומית בנטון עם צבעוניות עזה. בעונה שמתאפיינת בצבעוניות עזה, מוצאת בנטון דרכים יצירתיות לבדל את עצמה מיתר המותגים: תערוכות במוזיאון העיצוב של מילאנו, פרוייקט מולטימדיה והשקתה של קולקציית אביב-קיץ מגוונת.

מאת: מירה-בל גזית

תערוכת "אובייקט צבעוני", מוזיאון העיצוב של מילאנו.
תערוכת "אובייקט צבעוני", מוזיאון העיצוב של מילאנו. צילום: Alberto Ferretto/FABRICA

Objet Préféré / Objet Coloré
במקביל לשבוע העיצוב במילאנו, שמתקיים בימים אלה, מציגה חברת האופנה הבינלאומית בנטון שתי תערוכות במוזיאון העיצוב של העיר (Triennale di Milano) בשם "אובייקט מועדף / אובייקט צבעוני" ("Objet Préféré / Objet Coloré").

"אובייקט מועדף" היא תערוכת ריהוט.

"אובייקט צבעוני" היא תערוכה שמציעה פתרונות מודולאריים גמישים לתצוגת חנויות האופנה של בנטון. מעצבי מרכז המחקר של בנטון, פבריקה (Fabrica), משדרגים את דרכי התצוגה הקיימות ומשלבים, בהתאם למסורת החברה, מגוון צבעים, חומרים ומשטחים.

תערוכת "אובייקט צבעוני", מוזיאון העיצוב של מילאנו.
תערוכת "אובייקט צבעוני", מוזיאון העיצוב של מילאנו. צילום: Alberto Ferretto/FABRICA

Benetton Icon Stores

פרויקט המולטימדיה של בנטון, "Benetton Icon Stores", מתרחש אף הוא בימים אלה. במסגרת הפרויקט פשטו מעצבי פבריקה על ארבע חנויות בנטון נבחרות – במילאנו, לונדון, ברצלונה ופריז – והפכו אותם למרכזי אופנה, תרבות, רישות חברתי, מולטימדיה ואינטרנט. המעצבים שילבו בחנויות פריטים שונים מסדרת התצוגה "אובייקט צבעוני" והתקינו מסכי וידאו ענקיים. מסכים אלו הם חלק מניסוי שמטרתו לשדרג את חווית הלקוח בחנויות בנטון, על ידי עידוד היצירתיות והגברת מעורבות הלקוח בחיי היומיום בחנות. מסכי הענק מקרינים קטעי וידאו בשידור ישיר משבוע העיצוב במילאנו, עדכונים מתערוכת "אובייקט צבעוני" וגם טקסטים, צילומים וקטעי וידאו שנשלחים על-ידי לקוחות החברה באמצעות פורטל אינטרנטי מיוחד שהוקם לצורך כך.

Icon Store, Milano.
Icon Store, Milano. צילום: Alberto Ferretto/FABRICA
Icon Store, London.
Icon Store, London. צילום: Mauro Bedoni/FABRICA

קולקציית אביב-קיץ 2012

קולקציית אביב-קיץ 2012 של בנטון
קולקציית אביב-קיץ 2012. צילום: Giulio Rustichelli/FABRICA

בנטון מזוהה עם צבעוניות עזה מאז הקמתה.

לאחרונה השיקה החברה קולקציית אביב-קיץ שמחברת בין צבעים לבין צורות גיאומטריות, פרחים, מרקמים, קישוטים ובדים מסוגים שונים. מגוון הפריטים מאפשר לכל אחד לבחור את הפריטים שמוצאים חן בעיניו ולהרכיב מלתחה אישית בסגנון "ערבב והתאם".

קולקציית אביב-קיץ 2012 של בנטון
קולקציית אביב-קיץ 2012. צילום: Giulio Rustichelli/FABRICA

אחד הטרנדים הבולטים בעונה זו הוא שימוש במשי. המשי, בד נשפך, מבריק, אלגנטי ואוורירי, משדר תנועה וזרימה. חולצת צעיף המשי הסגולה שלובשת הדוגמנית האמצעית משתלבת נהדר עם מכנסי הסיגר הצרים, טרנד אופנתי נוסף בעונה. לבושו של הדוגמן הימני בצילום שלמעלה מחבר מרקמים ובדים: חולצת משי גברית ורודה עם מכנס כותנה במרקם מחוספס וגס.

שלבו פריטים מבריקים עם פריטים במראה מט, ערבבו צבעים, דוגמאות ומרקמים ותיראו ותרגישו אופנתיים ומעודכנים.

קולקציית אביב-קיץ 2012 של בנטון
נקודות נקודות נקודות. מסודרות בגודל אחיד או מפוזרות באקראי ובגדלים משתנים. צילום: Giulio Rustichelli/FABRICA.

חברת הצבעים פנטון (Pantone) הכריזה על צבע הכתום טנג'רין טנגו כצבע המוביל לשנת 2012. צבע כתום עמוק, כיפי, ממריץ ומלא אנרגיה. בנטון, כמו בתי אופנה נוספים, שילבה פריטים בצבע הטנג'רין טנגו עם טוויסט: פסים, נקודות, דוגמאות וגם יחד עם צבעים נוספים.

קולקציית אביב-קיץ 2012 של בנטון
משבצות, פסים ודוגמאות. צילום: Giulio Rustichelli/FABRICA.

ואחרונים חביבים, הילדות והילדים גונבים את ההצגה:

קולקציית ילדות - אביב-קיץ 2012 של בנטון
קולקציית ילדות - אביב-קיץ 2012. צילום: S. Azario עבור קבוצת בנטון

קולקציית ילדים- אביב-קיץ 2012 של בנטון
קולקציית ילדים - אביב-קיץ 2012. צילום: S. Azario עבור קבוצת בנטון

צילומים: באדיבות קבוצת בנטון העולמית.

* * *

אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטרmega-ofna עדכוני אופנה בטוויטר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן