Skip to content

ישי לוי מגלה את האור

באלבומו החדש, "את", יש לוי לוקח אותנו למסע בזמן הכולל תחנות משמעותיות בחייו הסוערים. הבחירה בעמיר בניון, שכתב את רוב השירים, היא הקלף המנצח של האלבום >> ציון 9 ביקורת אלבום / זוהר מלאכי "‏איפה הימים שחשתי בימיני/ אותך נלחם בעבורי/ אותך מחזיק לי את ידי/ עכשיו אני לבד בדיוק כמו אף אחד/ לא מרגיש ימין […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באלבומו החדש, "את", יש לוי לוקח אותנו למסע בזמן הכולל תחנות משמעותיות בחייו הסוערים. הבחירה בעמיר בניון, שכתב את רוב השירים, היא הקלף המנצח של האלבום

>> ציון 9

ביקורת אלבום / זוהר מלאכי

"‏איפה הימים שחשתי בימיני/ אותך נלחם בעבורי/ אותך מחזיק לי את ידי/ עכשיו אני לבד בדיוק כמו אף אחד/ לא מרגיש ימין ושמאל/ הולך שפוף נוטה ליפול/ אנא אל תעזוב אותי/ אני עכשיו פוחד אז אבא בוא תהיה איתי/ אנא אל תעזוב אותי/ אני פוחד עכשיו אז אבא בוא תהיה איתי/. איפה הימים שקרנו פני/ מלראות אותך סביבי ואפילו מעלי/ עכשיו אני תלוי בדיוק כמו תמונה/ לא רואה מולי שום אור/ מתפתל באמונה/ אנא אל תעזוב אותי/ אני עכשיו פוחד אז אבא בוא תהיה איתי/ אנא אבא בואי תהיה איתי/ אני פוחד עכשיו אז אבא בוא תהיה איתי/ אבא בוא תהיה איתי" ("אבא", מילים ולחן עמיר בניון).

"את" מכיל 14 רצועות השמעה, 12 מהן כתב והלחין עמיר בניון. את "תשירי ילדה" כתב משה קלוגהפט ואת "אלא" כתבה מרים בניון, בת זוגו של עמיר בניון. ההפקה המוזיקלית של יעקב למאי עשויה היטב ומשרתת את האלבום.

ב"את" לוקח אותנו ישי לוי למסע בזמן הכולל כמה תחנות משמעותיות בחייו הסוערים והלא קלים. בשיר הפותח "אבא" הוא חושף את הפחד להישאר לבד ומבקש להיות קרוב לבורא עולם. אותה תחושה נמשכת בשירים לבד", "אלא" ו-"אין עוד מלבדו". אבל לוי של היום הוא בעיקר יוצר אופטימי, שמשדר מסר של תקווה ואהבה בשירים "נשמה", "אלף פעם", "כמו להבה" ו"די לך" – דואטים עם עמיר בניון, "לאן", "יונה שלי", "צעד אחד" ו-"לא יכול".

הבחירה בעמיר בניון מוכיחה את עצמה כמוצלחת לא רק מבחינה אמנותית אלא בגלל "קשר הסמים" של השניים. לוי ובניון נפלו לסמים, התמודדו באומץ ויצאו לדרך חדשה. בניון ביטא זאת יפה בשירו "ניצחת איתי הכול" ולוי עושה את זה ב"את", שחותם את האלבום היפה והמיוחד, שמיועד בעיקר לחובבי הז'אנר.

עוד בתרבות: קרולינה כבשה את הקהל

וגם: הסרט "נעולים" לא מספק את הסחורה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן