Skip to content

עברי לידר הקפיץ את הקהל ביום כדור הארץ. לכדור שלום

כשאקולוגיה פוגשת מוזיקה: אירוע יום כדור הארץ, שנערך אמש בכיכר רבין בתל אביב, היה הזדמנות מצוינת לחגוג עם הרבה אמנים ומוזיקה טובה. כתב וצילם: יובל אראל  התחממות כדור הארץ היא עובדה. הצורך בשמירה על הסביבה ובהגנת כדור הארץ מפני הנזקים שהאדם גורם לו, הוא ברור ומוסכם. עם זאת, הן הרשויות והן האנשים הפרטיים אינם נוקטים עדיין […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כשאקולוגיה פוגשת מוזיקה: אירוע יום כדור הארץ, שנערך אמש בכיכר רבין בתל אביב, היה הזדמנות מצוינת לחגוג עם הרבה אמנים ומוזיקה טובה. כתב וצילם: יובל אראל 

סיבה למסיבה. לידר בכיכר רבין

התחממות כדור הארץ היא עובדה. הצורך בשמירה על הסביבה ובהגנת כדור הארץ מפני הנזקים שהאדם גורם לו, הוא ברור ומוסכם. עם זאת, הן הרשויות והן האנשים הפרטיים אינם נוקטים עדיין בצעדים הנדרשים כדי לשמור על משאבי הסביבה ולחסוך באנרגיה. התעוררות גלובלית מובילה לקיום יום מודעות לנושא מידי שנה. 

גם אצלנ, כדי לעורר את המודעות הדרושה, החליטו במספר ישובים בארץ ובראשם תל-אביב, בשיתוף משרד האנרגיה, המשרד להגנת הסביבה, ארגון חיים וסביבה והחברה להגנת הטבע, להצטרף ליוזמה העולמית:  ביום כדור הארץ הבין-לאומי, יום א', 22 באפריל, מכבים את האורות למשך שעה. 

אנחנו נשמור על הכדור, האמנים ישמרו על המוזיקה. ריף כהן

האירוע, המצוין מידי שנה, הוא סיבה טובה מאוד לתושבי תל אביב לצאת בהמוניהם ולחגוג עם הרבה מוזיקה טובה. השנה נרתמו לחגיגה הזמרת הישראלית-צרפתית ריף כהן, עברי לידר ולהקתו שנתנו מופע מרשים עם מיטב הלהיטים, ולקינוח – מופע מקפיץ של הרכב הדאנס בו משתתף לידר – TYP. אז אנחנו נשמור על הכדור והמוזיקאים ידאגו לחגיגה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן