Skip to content

הורשע בתקיפת מאבטח ב"איכילוב" כי לא אהב את מהירות הטיפול בו

אדם שהגיע לטיפול בבית חולים "איכילוב", לא היה שבע רצון ממשך הזמן שלוקח לצוות הרפואי להגיע אליו. לאחר ויכוח קולני של האיש וחברו עם המאבטח במקום, תקפו אותו השניים וגרמו לו נכות זמנית. דינו יגזר בקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אדם שהגיע לטיפול בבית חולים "איכילוב", לא היה שבע רצון ממשך הזמן שלוקח לצוות הרפואי להגיע אליו. לאחר ויכוח קולני של האיש וחברו עם המאבטח במקום, תקפו אותו השניים וגרמו לו נכות זמנית. דינו יגזר בקרוב

מאת אבירם זינו

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע בשבוע שעבר את ברק אליאס, תושב תל אביב, בתקיפה חבלנית ואיומים כלפי מאבטח בבית החולים איכילוב. תקיפת המאבטח אירעה על רק חוסר שביעות רצונו של אליאס ממהירות הטיפול בו בידי הצוות הרפואי. כתוצאה מהתקיפה, נקבעו למאבטח  10% נכות זמנית.

בכתב האישום, שהוגש בנובמבר 2010 , מיוחסים לאליאס עבירות של תקיפה חבלנית בצוותא ואיומים. ב- 9.5.08, יום שישי בשעות אחר הצהריים, אליאס הגיע לחדר המיון של בית החולים איכילוב בתל- אביב, מלווה על-ידי חבר אשר פרטיו אינם ידועים והוא מכונה "השמן". לפי הנטען בכתב האישום, אליאס לא היה שבע-רצון ממהירות הטיפול בו, והתפתח ויכוח בין אליאס וחברו למאבטח שנכח במקום. בשיא הויכוח איים אליאס על חייו של קצין הביטחון, צחי אבוטבול, תוך שהוא מסמן סימן שחיטה בצווארו. לאחר מכן הגיע יחד עם "השמן" והשניים תקפו את אבוטבול בדחיפות, מכות אגרוף ובעיטות, שגרמו לקצין האבטחה לחתך בשפתיים ונפיחות ביד ימין.

אליאס טען במהלך המשפט כי "השמן", בכלל אינו חברו ואין הוא מכיר אותו, וכי התקיפה בכלל בוצעה על ידי אותו אלמוני לכאורה.

ד"ר מיכאל ברודצקי שנכח בחדר המיון באותו היום העיד כי אליאס הגיע בתחילה בשעת בוקר, לאחר תאונת דרכים, וכשלא טופל במהירות הראויה לדעתו, נוצר ויכוח קולני עם אחותו של הנאשם והשניים עזבו את חדר המיון. הוא חזר, מלווה בחברו, והיה לד"ר ברודצקי הרושם שהם "מחוממים". הוא שהה בחדר הצוות כשלפתע שמע צעקות, והבחין כי הקולות מתקרבים לעברו. כשיצא לעבר הדלת הבחין בקטטה.

השופט עידו דרויאן כתב בהחלטתו כי, מדובר "באירוע מהיר ואלים. מתקשה אני לקבל את גרסתו של הנאשם", עם זאת כתב השופט ביחס לעדותו של קצין האבטחה כי "אין להכחיש, כי בגרסת אבוטבול נמצאו סתירות שונות ואף נטייה מסוימת להגזמה." והוסיף כי, "ברור, כי לא מדובר בתקיפה מתוכננת מראש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן