Skip to content

תקרית משמחת: בגיל 51 יו גרנט הופך לאב

השחקן השרמנטי, שכיכב ב"רווק פלוס ילד", לא התכחש לאבהותו, אך מתקשה לתפקד כאב מסור. הוא מעדיף לבלות עם רקדנית מועדונים פעוטה מאת גרשון גירון הצהובונים הלונדונים בישרו לנו בשבוע שעבר כי שחקן הקולנוע הבריטי, הרווק המושבע, יו גרנט, הפך לאב בפעם הראשונה בחייו והוא בן 51. גרנט, שכיכב בין השאר ב"רווק פלוס ילד" וב"ארבע חתונות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השחקן השרמנטי, שכיכב ב"רווק פלוס ילד", לא התכחש לאבהותו, אך מתקשה לתפקד כאב מסור. הוא מעדיף לבלות עם רקדנית מועדונים פעוטה

מאת גרשון גירון

הצהובונים הלונדונים בישרו לנו בשבוע שעבר כי שחקן הקולנוע הבריטי, הרווק המושבע, יו גרנט, הפך לאב בפעם הראשונה בחייו והוא בן 51. גרנט, שכיכב בין השאר ב"רווק פלוס ילד" וב"ארבע חתונות ולוויה אחת", זכור לדראון עולם, מן הסתם, בעיקר בכך שניהל בעבר מערכת יחסים מתוקשרת עם אליזבת הארלי ונאסר לתרועות התקשורת בשנת 1995 מאחר שהיה שותף לסצנה בסגנון גארפ, מפגש אוראלי עם יצאנית באמצע שדרות סנסט בלוס אנג'לס.

ה"מירור" בחר להעניק את שניות התהילה לרוברט הודג', קניין רכב יוקרה בן זוגה הקודם וידידה בהווה של האם המאושרת, טינגלן, המכונה גם טינג טינג. לדברי הודג', גרון עמוק מטעם עצמו, נפגשו טינגלן, יפהפייה ילידת סין בת 31 שעיסוקה שנוי במחלוקת, והשחקן רודף הנשים בבר ידוענים לונדוני בשלהי 2008. כעבור שנתיים שיחקה טינגלן גולף בחברת גרנט, ואז גם הזמינה את הודג' לארוחת ערב שבמהלכה צץ לפתע השחקן. הודג' מסכם: "היא תהיה אמא מצוינת, היא מסורה מאוד".

אך הודג' אינו הטוען היחיד לכתר השדכן. "דיילי מייל" מעדיף את מרקו יוּ, בעלים של מסעדה סינית בווימבלדון. יו מספר שטינגלן, שמלצרה אצלו ואף היתה בת זוגו, הכירה את השחקן במסעדתו – ושם החל הרומן הקצר ביניהם. ה"מייל" מוסיף כי גם בעסק של יו, המתמחה בהכנת דגי אוקונוס ולובסטרים, מבקרים ידוענים רבים. יו הוסיף: "היא בחורה נחמדה ועובדת חרוצה. כולם אהבו אותה. היא באה ממשפחה טובה ויש לה תואר שני בתיירות, לכן היא מבריקה מאוד".

המיתולוגית אליזבת הארלי תהיה הסנדקית

התינוקת זכתה לשם "במבוק" אבל לדברי הודג', שליווה את טינגלן במהלך הריונה, אמרה לו האם כי פירוש שמה בסינית הוא "תקרית משמחת". אליזבת הארלי, המיתולוגית של גרנט, ביקרה את הפעוטה ואף תהיה לה סנדקית. לדברי ה"סאן" גרנט מיהר לאבד עניין רומנטי באם בתו, אולי מפאת גילה המתקדם, וככל הידוע הוא מבלה עכשיו עם רקדנית מועדונים גרמנית הצעירה ממנו בשלושים שנה.

לזכותו של גרנט, שלא נכח בלידת בתו, ייאמר כי לא התכחש לאבהותו, אבל הוא מתקשה, מפאת גילו או שמא מחמת עיסוקיו המרובים, לתפקד כאב מסור. הודג', המשתדל למתוח ככל יכולתו את שניות התהילה שבהן זכה, אומר: "איני חושב שהוא נוהג התחשבות כפי שהיה מצופה ממנו. הוא חולל סביבה את כל המהומה, אך אינו רוצה ליטול שום אחריות. הוא היה מסוגל להופיע היישר בפתח ביתה בפרארי שלו, מלווה בחבורת צלמי פפראצי, ולהסתלק אחרי זמן קצר". מצד שני יש לומר, הבית המדובר הוא נכס יוקרתי במערב לונדון שגרנט רכש בסכום שנוי במחלוקת, כדי להושיב בו את בתו ואמה. דוברו של גרנט הבטיח שהוא "יהיה תומך מאוד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן