Skip to content

"דרושים: שרים וחברי כנסת גיבורים, שמתנגדים למדינה פלשתינית"

עוד לא נקבע המועד לפריימריס בליכוד - אבל ארגון הימין "מטות ערים" מתחיל בקמפיין שמטרתו לקדם את "נאמני ארץ ישראל" מבין מועמדי הליכוד לכנסת. בין מומלציו: שר האוצר יובל שטייניץ, שר החינוך גדעון סער וחברי הכנסת ציפי חוטובלי, גילה גמליאל, זאב אלקין, יריב לוין, דני דנון ואופיר אקוניס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד לא נקבע המועד לפריימריס בליכוד – אבל ארגון הימין "מטות ערים" מתחיל בקמפיין שמטרתו לקדם את "נאמני ארץ ישראל" מבין מועמדי הליכוד לכנסת. בין מומלציו: שר האוצר יובל שטייניץ, שר החינוך גדעון סער וחברי הכנסת ציפי חוטובלי, גילה גמליאל, זאב אלקין, יריב לוין, דני דנון ואופיר אקוניס

מאת צבי זינגר

עוד לא פוזרה הכנסת, עוד לא נקבע תאריך לפריימריס בליכוד – אבל בימין כבר נערכים לבחירות הפנימיות בליכוד ובבמפלגות הימין האחרות – כדי להבטיח שרק "נאמני ארץ ישראל" ייכנסו למקומות הריאליים ברשימת המועמדים לכנסת.

יקיר הימין: יובל שטייניץ (צילום: ויקימדיה)
יקיר הימין: יובל שטייניץ (צילום: ויקימדיה)

ארגון "מטות ערים" – ארגון ימין חוץ פרלמנטרי, שבו רשומים אלפים רבים של חברים, הפיץ הבוקר לתומכיו הנחיות לקראת הבחירות הפנימיות הצפויות בליכוד.

"מי שמכיר אנשים שמתכוונים לרוץ לכנסת – למשל, בליכוד או במפד"ל – נא עדכנו אותנו: שמם וכל פרט אחר שידוע לך (מיהם, מנין הם, רקע, טלפון נייד, כתובת מייל ועוד)", נאמר בפניה.

ארגון "מטות ערים" קורא גם לאנשי הליכוד בשורותיו לבדוק את זכאותם להצביע בבחירות הפנימיות: "ישנם אלפי מתפקדי ליכוד בקרב נאמני ארץ ישראל, שחברותם הופסקה והם אינם יודעים שלא יוכלו להצביע!! למשל – כל מי שהחליף כרטיס אשראי לאחרונה (וזוהי רק דוגמא אחת)…

 "הבחירות  מאוד מאוד קרובות – כנראה שספר הבוחרים ייסגר בעוד שבוע-שבועיים. חשוב מאוד לבדוק בדחיפות את זכותך להשתתף בבחירת חברי הכנסת של הליכוד!"

יקיר הימין: גדעון סער. (צילום - אתר הכנסת)
יקיר הימין: גדעון סער. (צילום - אתר הכנסת)

ארגון "מטות ערים" גם מגייס מתנדבים, שיבצעו פניות יזומות אל מצביעים "נאמני ארץ ישראל" בליכוד, שחברותם פגה – ולשכנעם לחדש את חברותם, כדי להצביע בבחירות הפנימיות למועמדות לכנסת.

"דרושים: שרים וחברי כנסת גיבורים, שמתנגדים למדינה פלשתינית", נאמר בפניה של ארגון "מטות ערים" לחברי הליכוד. "קריטריון חשוב לפריימריז – האם שר או ח"כ או מועמד, שרוצים לרוץ/להכנס שוב לכנסת, הינם בעד או נגד מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון. הרי זה לב העניין – מי שבעד מדינה פלשתינית, כופר בעיקר!! שרים וח"כים שהביעו באופן ברור את התנגדותם להקמת מדינה פלשתינית הם למשל: ד"ר יובל שטייניץ. גדעון סער.  ציפי חוטובלי. גילה גמליאל. זאב אלקין. יריב לוין. דני דנון. אופיר אקוניס.

 "מי שיכול לשאול שר או ח"כ או מועמד אחר, במיוחד מן הליכוד או המפד"ל, האם הוא/היא בעד או נגד מדינה פלשתינית – תבוא עליו ברכה. אנו צריכים כמובן תשובות בכתב. אנא בררו אצל הח"כים האהובים עליכם והודיעו לנו".

ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ: איחוד רשימות עם "הבית היהודי". (צילום: אתר הכנסת)
ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ: איחוד רשימות עם "הבית היהודי". (צילום: אתר הכנסת)

ובינתיים הודיע אמש יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה), במליאת הכנסת, כי האיחוד הלאומי והבית היהודי ירוצו לבחירות הקרובות ברשימה משותפת. "בשבוע הבא נקיים מסיבת עיתונאים משותפת לבית היהודי ולאיחוד הלאומי ובה נכריז יחדיו באופן רישמי על ריצה משותפת בבחירות הבאות עלינו לטובה", אמר ח"כ כץ. "הציבור הדתי הלאומי, המוביל בשדות החינוך, הביטחון וההתיישבות, משווע לחבירה יחדיו של נציגיו בכנסת על גווניהם השונים, השואפים לאותה מטרה ובוערת בקרבם אהבה לעם ישראל, לתורת ישראל ולארץ ישראל. בכנסת הבאה נוביל את הקו האיתן הזה בתוך הממשלה כמפלגה דו-ספרתית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן