Skip to content

רובי המרשלג לערוץ 1

על רקע התנגדות ועד עיתונות/הפקה של רשות השידור להשקת ערוץ החדשות החדש בערוץ 33 במסגרת לוח המשדרים החדש שהציגה הנהלת רשות השידור לקראת יום ראשון הקרוב, מודיעה ההנהלה על רכש חדש: סוף סוף יש כתב בצפון. רובי המרשלג מערוץ 10 עובר דירה מאת אורה עריף כץ ועדת איתור בראשות מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם, ובהשתתפות מנהל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על רקע התנגדות ועד עיתונות/הפקה של רשות השידור להשקת ערוץ החדשות החדש בערוץ 33 במסגרת לוח המשדרים החדש שהציגה הנהלת רשות השידור לקראת יום ראשון הקרוב, מודיעה ההנהלה על רכש חדש: סוף סוף יש כתב בצפון. רובי המרשלג מערוץ 10 עובר דירה

מאת אורה עריף כץ

ועדת איתור בראשות מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם, ובהשתתפות מנהל חטיבת החדשות  משה נסטלבאום, רכז הכתבים אדי אהרונוב  ומנהל כח אדם צבי צימרמן, החליטה פה אחד על בחירתו של המרשלג, מבין עשרים וארבעה מועמדים שארבעה מהם הגיעו לשלב הגמר במכרז.

המרשלג שימש עד כה ככתב ערוץ 10 בצפון והוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת ולימודי ארץ ישראל. בעבר, היה כתב צפון של עיתון "קול העמק והגליל" ולפני כן בחדשות המקומיות.
מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם אמר: "מדובר בצעד חשוב בבנייתה מחדש של מערכת החדשות של הערוץ הראשון. הרשות תמשיך לגייס כוחות מקצועיים ורעננים לטלוויזיה ולרדיו במטרה לחזק את השידור הציבורי".

כאמור, מתנגד ועד עיתונות הפקה להשקת ערוץ 33 במתכונתו החדשה, ובניהולו של עוזר המנכ"ל הכל יכול זליג רבינוביץ', שכן לא שותף, לטענתו, בקבלת ההחלטות. הטענות העיקריות של הועד מתמקדות בבעייה האקוטית של רשות השידור שבה מתקבלות החלטות מעל לראשיהם של העובדים. הדבר בא לביטוי בשורת מכרזים שבהם, על פי טענת עובדים ונציגי ועדים, נבחרו אנשים לתפקידים משיקולים זרים, וכן במהלכי פיטורים בוטים שיימשכו לאחר אישורה הסופי של הרפורמה ברשות. מאחר ויש בחירות בפתח, קשה להעריך עתה אם אכן הרפורמה תיושם, או שתידחה לנצח, כפי שקרה לא אחת בשורת רפורמות שגובשו לאורך השנים על ידי ועדות שהוקמו לצורך זה בניסיון לשקם את רשות השידור .

לנוכח התנגדות הועד, לא ברור אם אמנם ערוץ החדשות של ערוץ 33 אכן יחל לפעול ביום ראשון הקרוב.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן