Skip to content

הנשיא וראש הממשלה מספידים את יפה ירקוני

מאת צבי זינגר נשיא המדינה וראש הממשלה הספידו את הזמרת יפה ירקוני, עם היוודע דבר מותה. הנשיא שמעון פרס פתח את טקס הענקת פרס בן גוריון לרמטכ״ל בני גנץ, בדברי הספד ליפה ירקוני שהלכה לעולמה. ״באב אל וואד, הן אפשר, האמיני יום יבוא – מי יכול לשכוח את המילים האלה ואת הזמרת יפה ירקוני שהלכה היום לעולמה", […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאת צבי זינגר

נשיא המדינה וראש הממשלה הספידו את הזמרת יפה ירקוני, עם היוודע דבר מותה.
הנשיא שמעון פרס פתח את טקס הענקת פרס בן גוריון לרמטכ״ל בני גנץ, בדברי הספד ליפה ירקוני שהלכה לעולמה. ״באב אל וואד, הן אפשר, האמיני יום יבוא – מי יכול לשכוח את המילים האלה ואת הזמרת יפה ירקוני שהלכה היום לעולמה", אמר הנשיא. "כשצה״ל כבש עמדות אויב היא כבשה את לבבות החיילים. היא היתה הזמיר של צה״ל ושל העם כולו, שציפה לשיר עמה את השיר הנפלא הזה של צבא ההגנה לישראל. היא חיה עמנו כל הזמן בלבנו, וצה״ל חי בלבה״. בסיום דבריו ביקש הנשיא מהקהל הרב לעמוד יחד איתו לדקת דומיה לזכרה של הזמרת האהובה.

רה"מ בנימין נתניהו פירסם הודעת השתתפות בצער ובה שלח את תנחומיו לבני משפחתה של ירקוני. "יפה ירקוני היתה מגדולות זמרות ישראל וכלת פרס ישראל לזמר עברי. שירתה היוותה את הפסקול הישראלי עוד מימי הישוב, דרך הקמת המדינה ועד ימינו. קולה המיוחד יחסר לכולנו. והיום, בהתאם לבקשתה 'אל נא תאמר לי שלום', אנו נפרדים ממנה אך לא מהמורשת התרבותית והמוזיקלית שהיא משאירה אחריה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן