Skip to content

לפיד לפעילי מפלגתו: "קיבלנו את הזדמנות חיינו"

"תוך יום אחד הפכנו להיות הנציגים היחידים של מעמד הביניים השפוי", ניחם לפיד את פעיליו, במכתב ששיגר אליהם. "28 מנדטים התפנו היום במרכז המפה הפוליטית. הם יכולים להיות שלנו. זה לא נעצר שם, כי אתם יכולים להוסיף אליהם גם את כל מי שמאוכזב וזועם על הפוליטיקה הישנה והלא מוסרית שראינו ביממה האחרונה. המטרה אולי התרחקה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"תוך יום אחד הפכנו להיות הנציגים היחידים של מעמד הביניים השפוי", ניחם לפיד את פעיליו, במכתב ששיגר אליהם. "28 מנדטים התפנו היום במרכז המפה הפוליטית. הם יכולים להיות שלנו. זה לא נעצר שם, כי אתם יכולים להוסיף אליהם גם את כל מי שמאוכזב וזועם על הפוליטיקה הישנה והלא מוסרית שראינו ביממה האחרונה. המטרה אולי התרחקה קצת, אבל היא גדלה בהרבה"

 מאת צבי זינגר

"המטרה אולי התרחקה קצת, אבל היא גדלה בהרבה". כך – במכתב ששלח לפעילי "יש עתיד" – ניסה יאיר לפיד לנחם את פעילי מפלגתו.

לפיד: "הזדמנות חיינו". (תצלום: מדף הפייסבוק של יאיר לפיד)
לפיד: "הזדמנות חיינו". (תצלום: מדף הפייסבוק של יאיר לפיד)

"אני יודע שאתם מאוכזבים ממה שקרה ביממה האחרונה", כתב לפיד. "מאוכזבים פעמיים: פעם מפני שאתם אזרחי המדינה הזו וכואב לראות איך הציניות השתלטה על כל המרחב הפוליטי, ואיש כבר לא מעמיד פנים אפילו שאכפת לו. בפעם השנייה אתם מאוכזבים, מפני שכבר הרגשנו את הטעם של זה, כבר היינו בכיכר, כבר הרמנו שלט בצומת, כבר התחלנו את הקמפיין.

 "הרגשתי ככה בדיוק לשעתיים, ואז הבנתי שזו הזדמנות חיינו", ממשיך לפיד במכתבו לפעילים. "בלי שהבינו מה עשו, מופז ונתניהו הפכו אותנו לאלטרנטיבה היחידה של המרכז השפוי. קדימה חזרה להיות מה שתמיד היתה: חלק מן הליכוד. העבודה ומרצ ניצבים משמאל.

"תוך יום אחד הפכנו להיות הנציגים היחידים של מעמד הביניים השפוי", ניחם לפיד את פעיליו. "28 מנדטים התפנו היום במרכז המפה הפוליטית. הם יכולים להיות שלנו. זה לא נעצר שם, כי אתם יכולים להוסיף אליהם גם את כל מי שמאוכזב וזועם על הפוליטיקה הישנה והלא מוסרית שראינו ביממה האחרונה. המטרה אולי התרחקה קצת, אבל היא גדלה בהרבה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן