Skip to content

רוצה להכיר אסיר/ה? אתר אינטרנט מאפשר אהבה מאחורי סורגים

גם המשלמים את חובם לחברה ראויים לאהבה, והם יכולים למצוא אותה גם בכלא. מאת גרשון גירון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם המשלמים את חובם לחברה ראויים מן הסתם לאהבה, והם יכולים למצוא אותה גם בכלא

מאת גרשון גירון

 מתברר שמאגר הדייטים הצטמצם במידה כזו, עד שמי שמחפש באמת, כדאי שירחיב את אופקיו.  פגוש אסיר  (Meet an Inmate) הוא אתר הכרויות אמריקאי המוקדש להצגת האסירות והאסירים הסקסיים ביותר, אלה שלבם אינו כלוא והם מחפשים אהבה. כל אסיר המצטרף לאתר זוכה לפרופיל המתאר אותו ואת משאת נפשו, אם וכאשר ייצא לחופשי.

אתר Meet an Inmate
אסירה לדוגמה, תרתי משמע, מתוך Meet an Inmate

התכתבות עם אסירים אינה דבר חדש, ולאורך השנים היא סייעה לרבים מהם להרגיש שיש מישהו שאכפת לו מהם ושהחיים נמשכים. למעשה, כפי שיודעים גם צופי "אופרה", נוצרו בדרך זו הרבה זוגות. האתר לוקח את ההתכתבות צעד אחד קדימה.

לדברי דניאל יאנג באתר Vibe, יש חמש סיבות שבגללן כדאי לך לשקול לבחור את הדייט הבא שלך מבין מנויי אתר "פגוש אסיר":

  1. החתיך שלך יהיה כה מאושר מכך שהוא חופשי, עד שלא יהיו לו זמן או חשק למשחקים שעלייך להתמודד איתם עם בן זוג רגיל. הנה ציטוט של אחד האסירים החברים באתר: "במשך שנת מאסרי, למדתי לדעת ש 'חופש' הוא אחד המצרכים החשובים בעולם, מפני שבלעדיו איננו יכולים להיות מי שאנחנו או מי שאנחנו רוצים באמת להיות בעולם. האמת הזאת אפשרה לי לטפח את מוחי ולהכין אותי לקראת מה שאיבדתי, שהוא 'חירותי'".
  2. רוב בני האדם נוטים להשתעמם קצת כאשר בן או בת הזוג עומדים לרשותם מידי יום ביומו. אם הנפש התאומה שלך נכנסת ויוצאת ממאסר חדשות לבקרים, סביר להניח שבעיית השעמום לא תתעורר.
  3. לא כל דיירי בתי הכלא נכנעים ליחסים חד-מיניים, שקשה מאוד להימנע מהם. אלה מהם המגנים בקנאות על תומתם יהיו מן הסתם נואשים לכנות "שלי" מישהו מהמגדר השני. המסירות שהוא או היא עתידים להפגין כלפיכם תהיה בבחינת משב אוויר רענן למי שמורגל בהתפרפרויות.
  4. אם את סוג המאהבת שחייבת לדעת את מקום הימצאו של מחמלך בכל רגע נתון, חבר אסיר הוא פשוט מושלם – תמיד תדעי היכן הוא, אלא אם ינכו לו חצי במקום שליש.
  5. שלדים בארון נוטים לשים קץ למערכות יחסים רבות. דבר אחד בטוח לגבי אהוב אסיר: השלדים האלה חשופים לעיני העולם כולו, ואם לא, תמיד אפשר לגגל ולמצוא את התיק הפלילי שלו.

אבל אליה וקוץ בה ואולי לא, סבלנות היא מילת המפתח, בדף של האתר עצמו כתוב שהיות שלאסירים אסורה הגישה לאינטרנט, הכל מתנהל בדואר הרגיל….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן