Skip to content

שירות לקוחות חדש באל על – "אל על Upgrade"

שירות לקוחות חדש באל על – "אל על Upgrade". השירות מאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים, בתנאי שיש מקום פנוי במחלקה * הצעות השדרוג הטובות ביותר תזכנה את הנוסעים שהציעו אותן.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השירות מאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים, בתנאי שיש מקום פנוי במחלקה * הצעות השדרוג הטובות ביותר תזכנה את הנוסעים שהציעו אותן

מאת עמי אטינגר

"אל על Upgrade" הוא שירות חדש באל על, המאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים, במחיר משתלם, על ידי הגשת הצעה באתר האינטרנט של החברה.

מטוס אל על. שירות לקוחות חדש. צילמה גיגה פרקול
מטוס אל על. שירות לקוחות חדש. צילמה גיגה פרקול

שירות אל על Upgrade זמין רק לאחר הזמנת כרטיס טיסה באתר אל על, במוקד, או אצל סוכני הנסיעות. במסגרת השירות יכולים הנוסעים להציע את המחיר המתאים להם, כדי לשדרוג את כרטיס הטיסה ממחלקת תיירים למחלקת עסקים.

הכניסה למערכת השדרוג מתבצעת בסוף תהליך הזמנת כרטיס טיסה, או מעמוד הבית, באתר חברת אל על. המערכת הינה נוחה ופשוטה לשימוש. בשלב זה אין אפשרות להשתמש בשדרוג זה בנקודות הנוסע המתמיד.

הצעות השדרוג הטובות ביותר יזכו את הנוסעים המציעים בשדרוג למחלקת עסקים, בתנאי שיש מקום פנוי במחלקה. והודעה על הזכייה תינתן 30 שעות לפני מועד הטיסה

הנוסעים שלא זכו, כרטיס הטיסה שלהם במחלקת התיירים נשאר ללא שינוי והם יכולים להגיש הצעה לשדרוג גם בטיסה הבאה שלהם. השימוש בשירות "אל על Upgrade" אינו כרוך בתשלום כספי ולקוח שהצעתו לא התקבלה לא יחויב. שירות דומה קיים בחברות תעופה בעולם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן