Skip to content

עוד סוף שבוע רצחני – הסכינאות חוגגת

מליל חמישי עד הבוקר, נדקרה אישה בבאר שבע, כנראה על ידי בעלה, גבר נרצח בנתניה וזוג הוכה ונאנס בחניון של גן העיר בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מליל חמישי עד הבוקר, נדקרה אישה בבאר שבע, כנראה על ידי בעלה, גבר נרצח בנתניה וזוג הוכה ונאנס בחניון של גן העיר בתל אביב

מאת אליק מאור

הקלות הבלתי נסבלת של הסכינאות, הקלות הזו במעבר מוויכוח, לאלימות מילולית ולפיזית על לא דבר, ממשיכה לצבור תאוצה. פחות משבוע אחרי סוף שבוע האלים, שכלל רצח נער בנתניה ורצח אב אלים

כל סרט אימים גרוע. חניון גן העיר בתל אביב
כמו סרט אימים גרוע. אונס בחניון גן העיר, הלילה בתל אביב

בבאר שבע, איש לא למד את הלקח. מליל חמישי ועד בוקר ליל שבת, אישה נדקרה בבאר שבע, בעל חנות בנתניה נרצח וצעירה נאנסה לפנות בוקר באיומי סכין. והשבת עדיין לפנינו.

בליל יום חמישי, בסביבות 22:30, נדקרה אישה (29) מבאר שבע, לאחר סכסוך שפרץ בינה לבין בעלה. הבעל, החשוד ברצח, נמלט אך נעצר על ידי המשטרה לאחר חיפושים נרחבים. לשניים יש בת משותפת. הנדקרת מתגוררת ברחוב הסמוך למקום הירצחו של גבי ויכמן, שנרצח, על פי החשד, בידי עדן אוחיון (18) לאחר שהוא וחבריו התבקשו להפסיק להרעיש בלילה.

שכנים ששמעו את זעקות האישה בשכונה הבאר שבעית, הזעיקו את מד"א ואת המשטרה. ממד"א נמסר, כי האישה נמצאה מדממת עם פצעי דקירה בחזה, בצוואר ובגב, ועם חתכים וחבלות בראשה. היא פונתה לבית החולים סורוקה במצב קשה אך יציב.

בצוהרי יום שישי (אתמול) נרצח בעל עסק למכירת אביזרי טלפון בנתניה, ולדיסלב פיסחוב, תושב חדרה, בן 29, בפרץ אלימות עקב סכסוך עסקי בינו לבין זוג אחים (44, 25). האחים שנעצרו, הגיעו להחליף טלפון שנרכש מספר ימים קודם לכן בחנות, וטענו להגנה עצמית. הבכור בהם, ששלף סכין ודקר, טען שאחיו הצעיר הוכה בראשו והוא דקר את המוכר באקט של הגנה עצמית. במשטרה מתכוונים להביא את השניים ביום ראשון לבית משפט השלום לשם הארכת מעצרם.

עו"ד שר יעקובי מהסנגוריה הציבורית, שמייצג את האח הבכור, טוען כי "מדובר במקרה קלאסי של הגנה עצמית. הוא ראה שתוקפים את אחיו, ואף תקפו אותו. מה שעשה היה על מנת להגן על עצמו". גם סנגורו של האח הצעיר הגיב וטען שמרשו הוא זה שהותקף וכי הוא מכחיש מעורבות ברצח.

משטרת תל אביב פתחה במצוד אחרי האנס
משטרת תל אביב פתחה במצוד אחרי האנס (צילומים: עמית קרטס)

היום (שבת), לפנות בוקר, בסמוך ל-3:30, הוזעקה המשטרה למתחם גן העיר בתל אביב. בחניית הקניון, בקומה מינוס שתיים, באזור השירותים, מצאו השוטרים זו צעיר, בחור בן 18 וחברתו בת ה-17, כשהם מבוהלים, פצועים ונסערים.

מחקירה ראשונית עולה, כי לאחר שחזרו מבילוי, ירדו לחניון בקניון. אדם שעקב אחריהם הכה את שניהם, ואז אילץ אותם לקיים יחסי מין בשירותים בחניון, תחת איום שיפגע בהם אם לא יעשו כן, ואחר כך אנס את הנערה לעיני החבר. השניים נשלחו לבדיקות בבית החולים וולפסון ולטיפול אצל אנשי הרווחה ואחר כך שוחררו לביתם. ראיות נאספו מזירת האונס, תא השירותים בחניון, ומשטרת תל אביב פתחה במצוד אחר האנס. בין השאר בדקה את מצלמות האבטחה המצויות במקום. הזוג הצעיר התבקש במהלך היום לתת עדות. עד עתה לא נעצר איש.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן