Skip to content

אנחנו סקסיות, כולנו, בדיוק איך שאנחנו נראות

אישה מלאה שאינה מקבלת את גופה לא תקבל גם את המגע בו ותיאלץ לעבור שינוי והתפתחות ממשית באהבה עצמית. מאת איתנה לוי אליעזר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה מלאה שאינה מקבלת את גופה, לא תקבל גם את המגע בו ותיאלץ לעבור שינוי והתפתחות ממשית באהבה עצמית, שיאפשרו לה להכיר את גופה, לבטוח בו ולאהוב אותו בשלמותו

מאת איתנה לוי אליעזר

להרגיש סקסית זה להיות סקסית (צילם: עמית מנדלזון)
להרגיש סקסית זה להיות סקסית (צילם: עמית מנדלזון)

"התנשקנו, הגענו למיטה, עד אז היה נהדר, אבל אז קרה משהו: חשתי חוסר נעימות, התביישתי, הוא הסיר ממני את הבגדים ורציתי לברוח, רציתי אותו מאוד, אך הבושה עצרה אותי, לא יכולתי להשתחרר ושכבתי מנוונת, במקום ליזום ולאפשר לעצמי את כל העולה על רוחי, שכבתי כמו גוויה והתפללתי שהוא לא מרגיש, רציתי שזה ייגמר, למרות שנמשכתי אליו מאוד, לא הייתי בטוחה בעצמי, לא הייתי בטוחה שהוא נמשך אליי, החושים שלי היו קהים וכל מה שיכולתי לחשוב היה על מה הוא חושב. כל כך רציתי להיפתח, להשתחרר, אך זה היה חזק ממני ונשאבתי לבושה ולחוסר אונים. כל היצרים שהיו בי נדחקו לפינה חשוכה מאוד ולא נותר לי אלא לחכות שייגמר, וכל כך חבל כי חיכיתי לזה".

נשמע מוכר?

מה לא נאמר ונכתב על סקס, סקס מכל הסוגים המינים והצבעים. מחקרים וסקרים רבים, שמדי יום מנסים לפצח את תעלומת נקודת הג'י, מי נהנה יותר, הגברים או הנשים, כמה זמן צריך כל הסיפור להימשך וכמה בכלל זה עולה לנו.

נשים
להרגיש טוב עם הגוף שלך, בכל משקל (צילם: עמית מנדלזון)

בעידן הנוכחי, המצדיק ומאשר רזון, למרות הקולות הנשמעים לאחרונה ממגזיני אופנה שלא מאשרים עצמות בולטות מאוד, ניכר כי החברה נגררת כמו עדר לרזון, במיוחד אצל נשים – תהיי חתיכה ותשתקי.

לא פעם ולא פעמיים נשמעים, די בסתר, קולות מסוג אחר. גברים שהיו מייחלים לאישה מלאה יותר, נשית יותר, שלא מתביישת בבטן ובישבן מלאים, שלא מרעיבה את עצמה, אלא מקבלת את עצמה כמו שהיא.

ומה הקשר לסקס? כל עוד אישה אינה מרגישה נוח עם גופה, ההנאה שלה מסקס תהיה ממנה והלאה. חוסר החופשיות והקבלה העצמית יכולים להוות מכשול ניכר באקט שאמור להיות מהנה ומשחרר, ללא כל עכבות.

נשים מלאות, רובן מתביישות בגופן, והבושה שלהן ניכרת במיטה. לכן, לא פעם, החושך הוא מפלט מרגיע.

סקס, קודם כל ראייה ולאחר מכן מגע. אישה מלאה שאינה מקבלת את גופה לא תקבל גם את המגע בו ותיאלץ לעבור שינוי והתפתחות ממשית באהבה עצמית, שיאפשרו לה להכיר את גופה, לבטוח בו ולאהוב אותו בשלמותו.

זה לא הוא, זו את. הוא רק מראה לך את הראי הפנימי של עצמך והיחסים בינך לבין גופך

הכל מתחיל ונגמר בראש. סקס זורם מהמוח, המוח נותן לנו פקודות של קבעון ושל שחרור, אנחנו רק צריכות לשלוט במחשבות ולא לתת למחשבות להשתלט עלינו; זה יפיג לנו את ההנאה, והסקס במהרה הופך למאולץ ורחוק מלהיות משוחרר.

זה לא הוא, זו את. הוא רק מראה לך את הראי הפנימי של עצמך והיחסים בינך לבין גופך. כל מה שאת חושבת ושוברת את הראש מה הוא חושב, את בעצם חושבת, את תוהה אם הוא לא אוהב, לא נמשך, את לא אוהבת לא מעריכה ולא נמשכת.

נשמע מוכר, פעמונים נשכחים מצלצלים בראש?

נשים
אישה היא יפה בכל אור וצל (צילם: עמית מנדלזון)

אז יש לך "מה לתפוס"? את לובשת ג'ינס שהוא רחוק ממידה 36? אז מה? אם לא נקבל את עצמנו כמו שאנחנו, אף אחד לא יקבל אותנו. אם לא נעריך כל קמט, כל קילו, נלך לאיבוד בתוך עולם מסוחרר ובתוך חברה אשר מכתיבה אופנות ותכתיבי חיים משונים, שרחוקים מלהיות מקובלים על כולנו.

לא תמיד יש צורך לשכב על ספת הפסיכולוג ולהתברבר בשנים של טיפול, כשאנחנו בעצם יודעות מה מציק לנו ומקבע אותנו, הכל עניין של החלטה אחת מהירה במוח.

אנחנו אוהבות את עצמנו, מקבלות את עצמנו, דואגות לעצמנו, ומי שלא חושב כמונו, לא ראוי לנו. אנחנו סקסיות, כולנו, בדיוק איך שאנחנו נראות. אישה היא יפה בכל אור וצל, בכל משקל ובכל צבע שהיא בוחרת לצבוע את שערה. היופי מתחיל מבפנים, באהבה שצומחת לאט ומשרה בטחון בכל מצב, במיוחד במצבים אינטימיים.

כולנו סקסיות ויפות בכל גיל. מי יעז להתעסק איתנו ולקחת לנו את זה?

אהבה עצמית , הומור וחיים טובים – זה כל הסיפור.

2 Comments

  1. בר
    16 במאי 2012 @ 16:45

    זה לא פשוט כמו שאת מציגה את זה, גברת לוי אליעזר.
    שמנים מתביישים באיך שהם נראים והם לא יכולים לקום יום אחד בבוקר ולהחליט שהם אוהבים את זה.
    אשה שמנה שמספיק שתרזה חמש קילו- זה יפייפה וגם ייתן לה הרגשה שתעיף אותה גבוה.
    גברים אוהבים נשים שמנמנות ורוטטות- זה מקסים.
    אבל חמש קילו מיותרים שעושים את ההבדל משמנה לעגלגה ורכה- זה יותר מקסים.

  2. ז.רון.
    13 במאי 2012 @ 21:30

    אומרים שמי שלא יודע לקבל מתנות לא יודע גם לתת, סקס הוא מתנה,
    אתה צריך לקבל גם את הגוף שלך כמתנה, אישה בעיני היא סקסית כאשר
    היא מרגישה כזאת, בלי קשר בכלל למשקל גופה……אין אישה לא סקסית
    יש אישה שמוותרת על סקסיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן