Skip to content

אופנועים מקיר אל קיר

סוף השבוע האחרון הביא אל מרסי אלפי אופנוענים ושאר רוכבים על שנים עם מנוע. האירוע, תערוכת המוטו 2012 בה מציגים היבואנים המקומיים את מיטב הסחורה כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסיי, צרפת) גילוי נאות, הכותב לא מבין כלום באופנועים, ההבנה שלו במנועים בכלל, מוגבלת אף היא, לכן אל תצפו לתאורים טכניים. שכן הם מרדימים את הכותב. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוף השבוע האחרון הביא אל מרסי אלפי אופנוענים ושאר רוכבים על שנים עם מנוע. האירוע, תערוכת המוטו 2012 בה מציגים היבואנים המקומיים את מיטב הסחורה

כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסיי, צרפת)

האינטרודר - צילם: עמית מנדלזון

גילוי נאות, הכותב לא מבין כלום באופנועים, ההבנה שלו במנועים בכלל, מוגבלת אף היא, לכן אל תצפו לתאורים טכניים. שכן הם מרדימים את הכותב.

אופנועים עליך עמלק - צילם: עמית מנדלזון

אל פארק "שנוט" במרסי שבדרום צרפת, החלו לזרום ביום שישי אופנוענים בזרם מוגבר שילך ויתגבר עד יום ראשון. הסיבה, תערוכת אופנועים וקטנועים מרשימה בה הציגו היבואנים המקומיים את מיטב הסחורה שלהם לשנה הקרובה וגם זו מהשנה שקדמה לה. ייצוג היה כעט לכולם: טריומפ, ימאהה, סוזוקי, קוואסקי, ב.מ.וו, אנפילד ועוד… בלטה בהיעדרה דווקא סוכנות ההרלי דווידסון המקומית שמכירותיה בסביבה מרשימות, אם לשפוט על פי מספר המפלצות הנושאות את השם המפורש, המסתובבות ברחובות מרסי, אקס אן פרובנס וערי השדה בסביבה.

התערוכה כמו רבות אחרות נועדה למכור והיה די מוזר לשמוע את נהמות המנועים ממגרש החניה ובמקביל את השקט היחסי באולם התצוגה.

טריומפ - צילם: עמית מנדלזון

המציגים הציגו את כל הדגמים החדשים בתוספת לכמה דגמים היסטוריים, ואנשי המכירות נאלצו לסייע לקהל המקצועי יותר להתמודד עם המשקל המפלצתי של חלק מהדגמים היותר מעניינים, אותם רצו לבדוק, לרכב ולהרגיש.
גופים כמו משטרת צרפת הציגו את ההסטוריה של השוטרים הרכובים. ובשלב כלשהו אפילו גיליתי שיש במרסי מוזיאון לרכבים דו גלגליים.

הקטנועים, הטוסטוסים והווספות  יוצגו גם הם בצורה מכובדת שכן הם כלי תחבורה עיקרי של רבים מתושבי האזור החיים בערים, עד 150 סמ"ק אינם מחייבים רשיון וכל מי שמלאו לו 15 יכול לרכב עליהם.
פג'ו, פיאג'ו, קימקו, BMK, סן יאנג ואחרות הציגו מחירים מיוחדים לאירוע. חברת Cam Am הציגה את הדגמים האחרונים של התלת גלגלי המפורסם שלה (לך תדע איך לקרוא לזה).

cam am - צילם: עמית מנדלזון

במגרש החניה, עמוס לעייפה בכלים דו גלגליים אפשר היה לראות מדוע בעליהם מבקר במקום.

הגיעה הזמן להחליף את הישן - צילם: עמית מנדלזון

כל התמונות:

1 Comment

  1. דן
    15 במאי 2012 @ 11:55

    איזה חגיגה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן