Skip to content

הנשיא פרס: "שמח לשוב הביתה"

הנשיא, ששב ביום שישי מביקור ממלכתי בקנדה, סבל שם מבקע. הוא טופל במקום ע"י רופאו ועם שובו ארצה ביום שישי, הובא אל בית חולים שיבא בתל השומר ושם נותח. הנשיא ביקש לעדכן כי הוא חש בטוב וכן, להודות לצוות הרפואי בתל השומר על הטיפול המקצועי והמסור לו זכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנשיא, ששב ביום שישי מביקור ממלכתי בקנדה, סבל שם מבקע. הוא טופל במקום ע"י רופאו ועם שובו ארצה ביום שישי, הובא אל בית חולים שיבא בתל השומר ושם נותח. הנשיא ביקש לעדכן כי הוא חש בטוב וכן, להודות לצוות הרפואי בתל השומר על הטיפול המקצועי והמסור לו זכה

מאת צבי זינגר

הנשיא פרס עם שובו לבית הנשיא (תצלום: מארק ניימן/לע"מ)
הנשיא פרס עם שובו לבית הנשיא (תצלום: מארק ניימן/לע"מ)

נשיא המדינה, שמעון פרס, שוחרר הבוקר מבית החולים שיבא תל השומר. עם שובו לביתו ביקש הנשיא לעדכן כי הוא חש בטוב וכן להודות לצוות הרפואי בתל השומר על הטיפול המקצועי והמסור לו זכה ולכל הדורשים בשלומו.

הנשיא אמר: "אני מאד שמח להיות בבית. הטיפול לו זכיתי מצוות הרופאים והאחיות בבית החולים היה מעולה. אני לא ממליץ להיות חולה, אבל אם זה כבר המצב אז תל השומר זה בית חולים מצוין להבריא בו – הניתוח עבר בשלום, ללא סיבוכים כלל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל האנשים שהתעניינו בשלומי וטיפלו בי בימים האחרונים."

הנשיא, ששב ביום שישי מביקור ממלכתי בקנדה, סבל שם מבקע. הוא טופל במקום ע"י רופאו ועם שובו ארצה ביום שישי, הובא אל בית חולים שיבא בתל השומר ושם נותח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן