Skip to content

בשנה הבאה: ארגון סיטונאי התיירות הגדול בארה"ב יקיים בישראל את הכנס השנתי

משרד התיירות משקיע כ-60 מיליון שקלים בשנה בשיווק בארה"ב. בשנת 2011 הגיעו כ-600 אלף תיירים מארה"ב, מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל. בשנת 2011 נאמדו ההכנסות מתיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משרד התיירות משקיע כ-60 מיליון שקלים בשנה בשיווק בארה"ב. בשנת 2011 הגיעו כ-600 אלף תיירים מארה"ב, מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל. בשנת 2011 נאמדו ההכנסות מתיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים

מאת עירית רוזנבלום

ארגון סיטונאי התיירות הגדול בארצות הברית – –USTOA The United States Tour Operators Association – יקיים את הכנס השנתי שלו בישראל בשנה הבאה, באירוח משרד התיירות. בארגון, שנחשב לארגון סיטונאי התיירות הגדול ביותר בארה"ב, נכללות חברות תיירות מהבולטות בתעשיית התיירות בעולם.

משרדו יארח: שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. צילום ששון תירם
משרדו יארח: שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. צילום ששון תירם

ההחלטה על קיום הכנס התקבלה בפגישת שר התיירות עם הנהלת הארגון במהלך ביקורו בארה״ב בחודש פברואר השנה. הפעם האחרונה בה קיים הארגון את הכנס בישראל הייתה בשנת 1995.

הכנס עתיד להתקיים באפריל 2013 וצפויים להגיע אליו ראשי הארגון ונציגי חברות סיטונאי התיירות בארה"ב, על מנת להתרשם מהמוצר התיירותי בישראל ולהיחשף למגוון אפשרויות הביקור בארץ. המשלחת תיפגש עם שר התיירות ועם גורמים בכירים בענף התיירות והכלכלה בארץ. כן תערוך פגישות היכרות עם חלק מחברות סוכני נסיעות בישראל, במטרה לחזק את הקשרים בין תעשיות התיירות בין המדינות.

בין החברות החשובות בארגון ניתן למצוא חברות כדוגמת: Abercrombie& Kent, Adventures by Disney, Cox& Kings, Lindblad Travel, Tauck Tours , המשווקות חבילות תיירות מהיוקרתיות בעולם.

 

"הבעת אמון בתעשיית התיירות הישראלית ובאיכותה"

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחירת הארגון לבצע את הכנס השנתי בארץ, מהווה הבעת אמון בתעשיית התיירות ובאיכות התיירות בישראל. ההשקעה השיווקית העצומה שמבצע משרד התיירות בארה"ב בשנה, הנאמדת בכ-60 מיליון שקלים, ממשיכה לשאת פירות". השר מיסז'ניקוב, אשר יזם את עריכת הכנס בישראל בפגישתו עם ראשי הארגון בביקורו האחרון בארה"ב, הוסיף כי חיזוק קשרי התיירות בין המדינות יביא להגדלת מספר המבקרים בישראל, תוך שיפור תדמיתה ברחבי העולם.

נצרת. שליש מהתיירים מארה"ב באים לישראל למטרת צליינות. צילום עירית רוזנבלום
נצרת. שליש מהתיירים מארה"ב באים לישראל למטרת צליינות. צילום עירית רוזנבלום

במשרד התיירות מדגישים, כי המפגש של נציגי חברות הסיטונאות החשובות בארה"ב עם מוצר התיירות בארץ, צפוי להביא לחשיפה חיובית עצומה לישראל. מפגש זה מצטרף לאירוחם של אלפי עיתונאים, מחליטים, ידוענים וגורמים בכירים בתעשיית התיירות מרחבי העולם על ידי משרד התיירות. אורחים אלו הניבו אלפי סיקורים המעודדים ביקור בישראל באמצעי תקשורת מגוונים בעולם, ושוויים מוערך במאות מיליוני שקלים.

בשנת 2011 הגיעו כ-600 אלף תיירים מארה"ב, מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל. מנתוני משרד התיירות עולה, כי שליש מהתיירים מארה"ב באים לישראל למטרת צליינות, ועוד 24% באים למטרת תיור וסיור בארץ. התייר האמריקאי שוהה כ-12 לילות בממוצע בישראל, ומוציא כ-1800 דולרים בזמן שהותו. בשנת 2011 נאמדו ההכנסות מתנועת התיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן