Skip to content

מופז מבטיח: קדימה תשמור על זהותה

מופז: נתנגד לחוקים שאינם עולים בקנה אחד עם תפיסת עולמנו. נמשיך ונכבד את פסיקות בג"ץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מופז: נתנגד לחוקים שאינם עולים בקנה אחד עם תפיסת עולמנו. נמשיך ונכבד את פסיקות בג"ץ

מאת צבי זינגר

יו"ר "קדימה", השר שאול מופז, הודיע כי "קדימה" תתנגד לחקיקה שתהיה מנוגדת לפסיקת בג"ץ. מופז אמר זאת בישיבת סיעתו היום, בהתייחסו לנושא שכונת האולפנה בבית אל.

"קדימה תשמור על זהותה", אמר מופז. "חלק מהחוקים שחברי הכנסת בבית הזה מעלים אינו עולה בקנה אחד עם תפיסת העולם של קדימה. אנחנו נתנגד אליהם בכל תוקף – ובמידת הצורך נפעל על מנת שיוסרו מסדר היום. קדימה תמשיך ותכבד את פסיקות בג"ץ".

מופז: "נכבד את פסיקות בג"צ". (צילום: ציפי מנשה)
מופז: "נכבד את פסיקות בג"צ". (צילום: ציפי מנשה)

בפתח ישיבת הסיעה פנה מופז אל חברי הכנסת: "אני יודע שעברו עליכם ימים לא קלים, אתם יכולים להניח שהם לא היו קלים גם בעבורי. אני לא אדיש ואיני חסין לביקורת. היא נלקחה בחשבון, אך אני בטוח שיש לנו בסיס להתמודד איתה ואני מקווה שבעתיד הלא רחוק גם נוכל להציג קבלות שיחזקו את ההחלטה שקיבלנו".

מופז המשיך ואמר, כי הוא משוכנע שאם מנהיגי כל המפלגות בקואליציה, ובראשם ראש הממשלה, שר הביטחון והוא עצמו, יידעו למקסם את ההזדמנות ההיסטורית שנוצרה – "אזרחי המדינה ידעו להעריך את הצעד שעשינו. אני חש שכל אחד מהצדדים נותן למהלך הזה הזדמנות."

מופז הודה לחברי הסיעה שחיזקו אותו והתגייסו למערכה הציבורית. "יצאנו לדרך והעבודה רבה. השבוע נוציא לדרך את הוועדה לעניין חלוקת הנטל, ובשבועות הקרובים נצא לדרך גם עם הכנת החוק לשינוי שיטת הממשל."

בהמשך דבריו התייחס מופז למשא ומתן המדיני ולאיגרת ששלח ראש הממשלה לראש הרשות הפלסטינית, אותה הגדיר כ"מהלך נכון" המראה על נכונות לחדש את המשא ומתן: "יש בו רצון טוב ואנחנו נמשיך ונפעל על מנת לקדם את התהליך המדיני מול הפלסטינים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן