Skip to content

הקרב של קשת על הקיץ נפתח: כוכב נולד בשבוע הבא

לקחתם נשימה עמוקה אחרי האח הגדול? כי, הנה. כוכב נולד חוזרת מהשבוע הבא, שבו גם תוקרן בקשת התכנית הדוקו – קומית : "הבת של השכן רוצה להתחתן" מאת אורה עריף כץ זהו, העונה העשירית של כוכב נולד בפתח, עם צביקה הדר כמובן, ועם שני שופטים ששרדו את העונה הוקדמת: צדי צרפתי ומירי מסיקה, אליהם מצטרפים גידי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקחתם נשימה עמוקה אחרי האח הגדול? כי, הנה. כוכב נולד חוזרת מהשבוע הבא, שבו גם תוקרן בקשת התכנית הדוקו – קומית : "הבת של השכן רוצה להתחתן"

מאת אורה עריף כץ

זהו, העונה העשירית של כוכב נולד בפתח, עם צביקה הדר כמובן, ועם שני שופטים ששרדו את העונה הוקדמת: צדי צרפתי ומירי מסיקה, אליהם מצטרפים גידי גוב ומשה פרץ. מרגול ופניני הלשון שלה לא יהיו שם ואנחנו רק נצטרך לתהות מה מרגול הייתה אומרת על הזמיר התימני התורן שאולי לא יזכה בעונה הקרובה לאותה מנת פירגון, כי הסלסולים שלו לא יזכו להערכה הנאותה. התכנית הראשונה תשודר ביום שלישי הבא- ה-22 במאי.

שופטי כוכב נולד 10. צילום: רונן אקרמן

 העונה התקיימו אודישנים ברחבי הארץ ומחנה אימונים באילת. בין חידושי התכנית נכללת ההחלטה לברור, מלכתחילה, עבור המועמדים רשימה של מאה קלאסיקות ישראליות ותיקות וחדשות, שיוכלו לבחור מתוכן את השירים שיבצעו. נחמה פורתא בעונה החדשה נוכל לשאוב גם בזירת המסרונים. עד שנגיע לעשרת הגדולים, לא יהיו מסרונים  וועדה מקצועית היא שתחליט מי עובר לשלב הבא ומי לא. בקשר להשפלות ולזובור למתמודדים המבוהלים? עוד נראה.

הבת של השכן רוצה להתחתן. ספיישל דוקו-קומי. צילומים מהתכנית.

אבל עוד לפני הפתיחה של כוכב נולד, תוקרן ביום ראשון ה-20 במאי, התכנית החדשה 'הבת של השכן רוצה להתחתן': פורמט דוקו-קומי חדש שפותח במיוחד לחו"ל ע"י קשת ופוקסיה הפקות.

בדומה לאין סוף תכניות דייטים אמריקאיות, גם כאן התכנית, כפי שמרמז שמה, הופכת את תעשיית השידוכים לנחלת הכלל. בתכנית הזו, הורים המחפשים שידוך לבתם, לא בלי סיועם המסיבי של הקרובים ותושבי העיר, כשהבת לא יודעת על המהומה המתחוללת סביבה. תושבי השכונה הם שבוחרים עבורה את שלושת המאושרים שיזכו לצאת עם העלמה לדייט מצולם  שנצפה בזמן אמת ע"י כל המעורבים בניסיון השידוך. בסוף הדייטים תיערך הצבעה שבה ייקבע בן הזג המומלץ לבת של השכנים. הבחירה הסופית, כמובן, רק בידיה. האם יצליחו השכנים לזהות את הכימיה כבר מהשלב הראשון ?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן