Skip to content

ממלצר למנכ"ל: אושרי דרעי מונה למנהל מלונות הרודס באילת

ממלצר למנכ"ל: אושרי דרעי מונה למנהל מלונות הרודס באילת. דרעי החל את דרכו במלונאות לפני עשר שנים כמלצר במלון מרידיאן אילת והשבוע התבשר על מינוי למנכ"ל שלושת מלונות הרודס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אושרי דרעי מונה למנהל מלונות הרודס באילת. דרעי החל את דרכו במלונאות לפני עשר שנים כמלצר במלון מרידיאן אילת ומשם התקדם לתפקידי ניהול שונים. השבוע התבשר על מינויו למנכ"ל שלושה מלונות הרודס של רשת פתאל

מאת עירית רוזנבלום

אושרי דרעי, המנכ"ל החדש של מלונות הרודס אילת
אושרי דרעי, המנכ"ל החדש של מלונות הרודס אילת. צילום שירלי רוזנס אוחיון

אושרי דרעי  מונה למנכ"ל מלונות הרודס אילת של רשת פתאל. במסגרת תפקידו ינהל אושרי את הקומפלקס הכולל שלושה בתי מלון: הרודס פאלאס, הרודס ויטאליס והרודס בוטיק. דרעי יחליף את אביה אלמוזנינו, שכיהנה בתפקיד כשנתיים.

דרעי, 31, החל את תפקידו בתחום המלונאות לפני כעשר שנים בלבד בתפקיד מלצר במלון מרידיאן. משם התקדם במהירות לתפקידי ניהול שונים, בהם מנהל חדר האוכל ומנהל לובי, סגן מנהל מזון ומשקאות וסמנכ"ל מזון ומשקאות. בשנתיים האחרונות כיהן כמנכ"ל מלון לאונרדו קלאב אילת.

דוד פתאל, בעלים של רשת מלונות פתאל: "אני מאמין גדול במתן הזדמנויות לצעירים בעלי פוטנציאל וקידומם לתפקידי ניהול. אושרי החל ברשת לפני עשר שנים בלבד וצמח במהירות בזכות הנחישות והכישרון שלו. אני בטוח שהוא יביא את הרודס להישגים יוצאי דופן ומודה לאביה, המנכ"לית היוצאת, על מחויבותה הגדולה לתפקיד".

מלון הרודס עבר לאחרונה שיפוץ בהשקעה של כ-35 מליון שקלים ודרעי יהיה אחראי על קידום המלון המחודש והבאתו לקהלים חדשים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן