Skip to content

המשחק האחרון של חן בראל

מותה הטראגי של חן בראל בת ה-25, תלמידת הסטודיו למשחק "יורם לוישטיין", הכה בהלם את התלמידים והמורים השרויים באבל כבד: "היא היתה מוכשרת, מיוחדת ונדירה". לגבי נסיבות מותה עדיין רב הנסתר על הגלוי: "אנחנו באמת לא יודעים בדיוק מה קרה שם ואיך ולמה היא נפלה" מאת נגה פסו צפו לה עתיד גדול בתחום המשחק. בראל. צילום: מיכאל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מותה הטראגי של חן בראל בת ה-25, תלמידת הסטודיו למשחק "יורם לוישטיין", הכה בהלם את התלמידים והמורים השרויים באבל כבד: "היא היתה מוכשרת, מיוחדת ונדירה". לגבי נסיבות מותה עדיין רב הנסתר על הגלוי: "אנחנו באמת לא יודעים בדיוק מה קרה שם ואיך ולמה היא נפלה"

מאת נגה פסו

צפו לה עתיד גדול בתחום המשחק. בראל. צילום: מיכאל לויאן


בסטודיו למשחק "יורם לוינשטיין" אבלים על מותה בטרם עת של חן בראל, שנפלה ושברה את המפרקת במסיבת יום ההולדת השנתית של מנהל הסטודיו יורם לוישטיין, שנערכה בביתו בתל-אביב.

בדף הפייסבוק של בית הספר נכתב: "תלמידי הסטודיו, בוגריו, מוריו וההנהלה המומים וכואבים את מותה של חן בראל ז״ל תלמידת שנה ג׳. חן הייתה חלק בלתי נפרד ממשפחת הסטודיו. היא הייתה אהובה על כולם ותחסר לכולנו מאוד. אנו מחבקים את משפחתה של חן ומבטיחים לזכור אותה תמיד ולהנציח את זכרה".
 מורים וחברים מספרים כי בראל הייתה סטודנטית שקדנית ומוכשרת, וצפו לה עתיד מזהיר בתחום המשחק. נלי תגר, בוגרת הסטודיו: "אסון פקד את הסטודיו האהוב שלנו. ראיתי את חן בראל משחקת בהצגות בית הספר והיא הייתה מוכשרת, מיוחדת ונדירה". חן בראל היתה בת  25 במותה והובאה למנוחת עולמים ביום חמישי שעבר בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה.

מנהל הסטודיו, יורם לוינשטיין, ספד לה ואמר בין היתר:

"חן יקרה שלי, תלמידה שלי. אנחנו עומדים כאן המומים ולא מאמינים, משפחה אחת גדולה ואוהבת, ואני מקווה בליבי שנתעורר כולנו מסיוט הזה והכול ישוב להיות כרגיל, נשמע את צחוקך המתגלגל, נראה אותך מסתובבת בחצר בית הספר כשקסדת האופנוע צמודה לצידך או בחדר המחשב כשאת מחפשת באינטרנט ומדפיסה משהו לקראת איזו פרזנטציה או הופעה. רק עכשיו ביימתי אותך בערב שירי ברכט והייתי המום מעוצמת השירה, מההגשה ומהקול שלך. אמרנו לך לא מזמן שהדרך שפילסת לעצמך בבית-הספר מעוררת השראה ומהווה דוגמה לתלמידים, ואני מבטיח לך שזאת המורשת שנעביר גם לדורות הבאים של שחקני הסטודיו". 

לגבי נסיבות מותה של חן בראל, מסרבים למסור פרטים. עודד מזרחי, איש יחסי הציבור של הסטודיו: "העניין עדיין מאוד טרי, כואב ורגיש. בכל הנוגע לנסיבות לא אוכל לפרט מהסיבה הפשוטה שאנחנו באמת לא יודעים בדיוק מה קרה שם ואיך ולמה היא נפלה. יורם ושאר הצוות היו באותו הזמן בתוך הבית ובחצר, וראו אותה למעשה רק רגעים לאחר הנפילה. כל השאר הן רק הנחות וספקולציות שאנחנו רוצים להימנע מלהיכנס אליהן, בעיקר בימים אלה שעדיין כל כך קרובים לאירוע"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן