Skip to content

ארבעה בני משפחה אחת נפצעו בתאונה עם כבאית

ארבעה בני משפחה אחת נפצעו בתאונה עם כבאית. לקראת הצהריים נפצע קשה רוכב אופנוע בן 19, לאחר שרכב במהירות והתנגש במעקה הבטיחות בסמוך למחלף בן שמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת הצהריים נפצע קשה גם רוכב אופנוע בן 19, לאחר שרכב במהירות והתנגש במעקה הבטיחות בסמוך למחלף בן שמן. 69 נהגים שיכורים אותרו בסוף השבוע בפעילות אכיפה של המשטרה

מאת אליק מאור 

משפחה שלמה, זוג הורים ושני ילדיהם, נפצעו היום בצהריים בכפר סבא, בתאונת דרכים עם כבאית שחצתה כנראה רמזורים באור אדום. רכב המשפחה נגרר ונמחץ על עמוד חשמל. אב המשפחה נפצע קשה מאוד והועבר לטיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה והאם, פצועה קשה גם היא, הועברה לטיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא. שני הילדים שנפצעו קל הועברו עם האם לבית החולים מאיר. נהג הכבאית נפצע קל והועבר גם הוא לבית החולים מאיר.

בפעילות אכיפה שנערכה בסוף שבוע על ידי משטרת התנועה הארצית, אותרו 69 נהגים שיכורים, 40 כלי רכב נפסלו מנהיגה ו-60 רישיונות נהיגה נפסלו מנהלתית. כך עולה מפעילות המשטרה מערב שבת עד בוקר יום שבת. לקראת הצהריים נפצע קשה רוכב אופנוע בן 19, לאחר שרכב במהירות והתנגש במעקה הבטיחות בסמוך למחלף בן שמן בכביש מס' 1 בואכה ירושלים. פרמדיקים של מד"א טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

גבר בן 41 מעכו נעצר היום (שבת)  לאחר תאונת דרכים עצמית בכביש 85, כאשר התעורר חשד בקרב השוטרים כי הוא מצוי תחת השפעת סם או אלכוהול. כשנמצא כי אין בדמו אלכוהול, הוא נלקח לבית חולים, שם השתולל וסירב לעבור בדיקה, שתאשר או תכחיש מציאת סם בגופו.

שותים ונוהגים. המשטרה אתמול במחוזות הבילוי בת"א (צילום: רפי מיכאלי)
שותים ונוהגים. המשטרה אתמול במחוזות הבילוי בת"א (צילום: רפי מיכאלי)

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן