Skip to content

היכל הממתקים של פרובנס – La Cure Gourmande

אין סיכוי שתחמיצו אותה, את החנות של רשת La Cure Gourmande אין מצב שלא תכנסו אליה ותשפכו כמה עשרות יורו על ממתקים, כדי לנשנש אותם עוד בטרם תצאו מהחנות, ולקנות עוד עבור כל העולם ביודעין, שספק אם אי פעם תחלקו אותם כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסיי, צרפת)  את הצבע הצהוב הדהוי משהו של חנויות הענק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין סיכוי שתחמיצו אותה, את החנות של רשת La Cure Gourmande אין מצב שלא תכנסו אליה ותשפכו כמה עשרות יורו על ממתקים, כדי לנשנש אותם עוד בטרם תצאו מהחנות, ולקנות עוד עבור כל העולם ביודעין, שספק אם אי פעם תחלקו אותם

כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסיי, צרפת) 

הררי עוגיות - צילום: עמית מנדלזון

את הצבע הצהוב הדהוי משהו של חנויות הענק שלה תראו למרחוק, אין שום ספק שתשלפו מצלמה. ועוד פחות ספק שתמשכו פנימה בעל כורכחם, אם לא מתוקף גרגרנותכם אזי על ידי האישה או הילדים.

בפנים תתקלו במבחר של ממתקים שכמוהו לא ראיתם בחייכם, מסורתיים יותר ומסורתיים פחות כולם מעוררי תאבון, טעימים ויקרים להחריד.

ערימות של ממתקים: צילום עמית מנדלזון

החנות מעוצבת כמיטב המסורת של פרובנס כשהצבע השליט הוא צהוב וברקע אריזות בצבעי פסטל רכים עם איורים מסורתיים, העיצוב הנ"ל נשמר בכל חנויות הרשת באשר הן.

אבל למי אכפת מהעיצוב תעצרו לצד ההרי העוגיות כבר יתנו לכם משהו לטעום שם… וזהו, אכלתם אותה, מרגע זה רק על ממתקים תחשבו ואיך לחסל אותם.

מבקרים נעלמים בין ההרי הממתקים - מאת עמית מנדלזון

כל זה עוד הרבה לפני שתראו את השוקולדים, בעיקר זיתי השוקולד המסורתיים של פרובנס, שאם נפלה לידיכם שקית מלאה בהם הרי שתוך כמה דקות היא תהיה ריקה ואתם תעמדו בתור כדי למלא אותה מחדש.

מדפים עמוסים לעייפה - צילום: עמית מנדלזון

המסורת משחקת תפקיד רציני במיוחד במיתוג החנות ותמצאו בה את מיטב הממתקים תוצרת פרובנס כמו הקוליסון של אקס, הנבט של מרסיי ועוד.

החנות ממותגת כל כך טוב שהיא חלק מסיור אתרי התיירות. היא ענקית כך שיכולה להכיל עשרות אנשים בלי שבכלל תורגש צפיפות. צוות גדול ישרת אתכם בנימוס ועם חיוך ויוודאו שתצאו מהחנות עם חיוך, הלם סוכר וחסרון הכיס קל, וזה שווה כל אגורה.

כל התמונות:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן