Skip to content

בת 11 נאנסה על ידי ארבעה קטינים

הקטינים אנסו את הילדה שפחדה לספר להוריה. האם זועמת: הילדה מאושפזת במחלקה לבריאות הנפש ובית המשפט שחרר את החשודים למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקטינים אנסו את הילדה שפחדה לספר להוריה. האם זועמת: הילדה מאושפזת במחלקה לבריאות הנפש ובית המשפט שחרר את החשודים למעצר בית

מאת אליק מאור

 פרשיות האונס ממשיכות לרדוף זו אחרי זו. הערב נחשף כי ארבעה קטנים בני 13 עד 14, אנסו עפ"י החשד, לפני מספר שבועות, ילדה בת 11 באחת מערי הדרום. הילדה אושפזה ביום רביעי שעבר בבית חולים לחולי נפש. הנערים, לעומת זה, שוחררו למעצר בית בבית משפט השלום בבאר שבע.

הנערים כך נודע, טענו כי הכול נעשה בהסכמה וכי הילדה לא התנגדה. האם הזועמת הגיבה על טענה זו באמרה כי בתה לא התנגדה, משום שלא היה לה כל סיכוי להתגבר לבדה על ארבעת האנסים. עו"ד נטלי פוראין, המייצגת את המשפחה מסרה כי הילדה נאנסה על ידי ארבעה קטינים וכי מסרה גרסה מסודרת בפני חוקרת הנוער.  "לצערי" אומרת פוריאן, "המשטרה לא מצאה לנכון לעצור אותם, למרות שלילדה נגרם נזק נפשי קשה".

אם הנאנסת תקפה הערב את החלטת בית המשפט השלום לשחרר את החשודים. "מי ששחרר אותם הוא מטומטם", היא זעמה. לדבריה, היא נמנעה עד כה מלומר דבר לבקשת חוקרי המשטרה, כדי שלא ישובשו הליכי החקירה. "כואב לי שבעוד בתי מאושפזת – האנסים לא עצורים והם מסתובבים חופשי", אמרה.

הפרשה נחשפה, כאשר חברתה של הילדה, שנאנסה עפ"י החשד, סיפרה על כך לאמה של קרבן האונס. האם סיפרה כי שמעה על כך מהחברה, כאשר חזרה לביתה מהעבודה. החברה גוללה את הסיפור בפניה בעוד בתה מתייפחת בבכי מר. רק אז התברר לאמה של הילדה שהותקפה באכזריות – כי הבת נצרה את הסוד בליבה משום שהתביישה מאמה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן