Skip to content

האירוויזיון: הפסדנו בחצי הגמר

איזו אכזבה מרה. ישראל לא העפילה לגמר תחרות האירוויזיון ולהקת איזבו, שהציגה שיר מקורי והופעה חיננית ומרעננת, לא נכנסה טוב באוזן של האירופאים מאת אורה עריף כץ "אנחנו מאוכזבים". איזבו. צילום: דניאל צ'צ'יק אז מה, קיבלנו עוד תזכורת לכך שאנחנו לא אירופה. בעצם, לא מזרח אירופה אם לשפוט לפי האופי של תחרויות האירוויזיון בשנים האחרונות. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזו אכזבה מרה. ישראל לא העפילה לגמר תחרות האירוויזיון ולהקת איזבו, שהציגה שיר מקורי והופעה חיננית ומרעננת, לא נכנסה טוב באוזן של האירופאים

מאת אורה עריף כץ

"אנחנו מאוכזבים". איזבו. צילום: דניאל צ'צ'יק

אז מה, קיבלנו עוד תזכורת לכך שאנחנו לא אירופה. בעצם, לא מזרח אירופה אם לשפוט לפי האופי של תחרויות האירוויזיון בשנים האחרונות. זה שנים שהאיטלקים המוזיקלים מדירים את רגליהם מרצון מהתחרות הזו, וגם הצרפתים והאנגלים לא ממש מתאמצים להיות שם.

ובכל זאת, אין על הבבושקות הרוסיות, שכמה מהן נראות בנות תשעים, והן מצליחות להפיק את הקול הזה שרק הרוסיות מצליחות להוציא מגרונן. איך הן עושות את זה? לא ברור.

"אנחנו מאוכזבים", אמרו חברי הלהקה אמש אחרי שנודעו התוצאות לפיהן לא עלינו לשלב הגמר במוצ"ש. בעצם, צריך להגיד תודה ללהקת איזבו. מעבר לכך שהם ייצגו אותנו בכבוד, מגיעה להם עוד תודה על שחסכו לנו את הצפיה בשעמומון של שירים נוסחתיים שנשמעים די דומים.

נדמה ששירי העבר של האירוויזיון שחלקם הפכו לנכסי צאן ברזל של המוזיקה הפופולארית לא ישובו עוד, ואולי התחרות הזו מיצתה את עצמה.
ואף מלה על אנטישמיות או שנאת ישראל.

 

1 Comment

  1. דן
    23 במאי 2012 @ 12:32

    למה אכזבה? למי בכלל היו ציפיות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן