Skip to content

ערוץ NATIONAL GEOGRAPHIC הצרפתי וערוץ VOYAGE ישיקו סדרה על ישראל

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הצרפתי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד וערוץ הטיולים הנצפה ביותר בצרפת- VOYAGE- ישיקו סדרה תיעודית חדשה על ישראל. הסדרה, שפותחה בסיוע משרד התיירות ותופק על ידי "ענני תקשורת", תיקרא "Visages d’Israël"- "פניה של ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הצרפתי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד וערוץ הטיולים הנצפה ביותר בצרפת – VOYAGE – ישיקו סדרה תיעודית חדשה על ישראל. הסדרה, שפותחה בסיוע משרד התיירות ותופק על ידי "ענני תקשורת", תיקרא "Visages d’Israël"- "פניה של ישראל"

מאת עירית רוזנבלום

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הצרפתי, נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד וערוץ הטיולים הנצפה ביותר בצרפת- VOYAGE- ישיקו סדרה תיעודית חדשה על ישראל. הסדרה, שפותחה בסיוע משרד התיירות ותופק על ידי חברת ענני תקשורת, תיקרא ""Visages d’Israël- "פניה של ישראל".

מטרת הסדרה היא לחשוף את ישראל בפני קהלים צרפתיים חדשים והיא תציג את האטרקטיביות של ישראל בפני קהל שוחרי הטבע, הטיולים, התרבות, ההיסטוריה והבילויים.

סדרת הטיולים תשודר על פני ארבעה פרקים בני שעה החל מספטמבר 2012 בערוצים המובילים בצרפת ובאירופה, וצפויה להגיע לכ-5.2 מיליון בתי אב. לסדרה יושק גם אתר אינטרנט ייעודי שיכלול תכנים תיירותיים ואינפורמטיביים על ישראל וכן קטעים מתוך פרקי הסדרה. בנוסף, ישודרו תקצירים בני דקה מתוך הסדרה בערוצי הטלוויזיה בצרפת ובאירופה. בישראל, תשודר הסדרה גם בערוץ הטיולים ובערוץ החיים הטובים.

צילומים מהגליל ועד אילת

את הסדרה תוביל המגישה הצרפתית קארין לימה, אחת ממנחות הטלוויזיה המוכרות והמוערכות בצרפת. לימה הנחתה בעבר ברשתות Canal Plus, ITV ,M6 ועוד. במהלך הסדרה, תחווה לימה בכל פרק את כל מה שיש לאזור בו היא מטיילת להציע – החל מאתרים היסטוריים, מוזיאונים ומסלולי טיולים, ועד להמלצות על המסעדות החמות ביותר ומוקדי הבילוי העדכניים. כך היא תהווה מעין מדריך טיולים אולטימטיבי ומעודכן לתייר הצרפתי בישראל.

הצילומים אשר יחלו היום וימשכו כשבועיים, יעברו ברחבי הארץ ויתעדו את אתרי התיירות הבולטים בישראל. בין היתר יעבור צוות הצילום בעכו, באזור הגליל והכנרת, בתל אביב, בירושלים, בים המלח, במצדה, באזור הנגב – ועד אילת.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מציין שצרפת היא מדינת המקור השלישית בגודלה בתיירות הנכנסת לישראל, ומספר התיירים המגיעים ממנה לביקור בארץ עומד על כ-300 אלף בכל שנה. "על מנת להגדיל מספר זה, החליט המשרד לפנות לקהלים חדשים ולהציג להם צדדים במדינה שאליהם לא נחשפו בעבר. אנו מאמינים שהסדרה תתרום לחשיפתה של ישראל באירופה כולה כיעד תיירותי ממעלה ראשונה", הדגיש שר התיירות.

סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית ושרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל בענני תקשורת אמרו כי הם "גאים להמשיך ולהפיק סדרות בינלאומיות איכותיות, ולהמשיך את שיתוף הפעולה עם ערוץ הטיולים הצרפתי ועם נשיונל ג'יאוגרפיק. אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשווק את ישראל בעולם היא באמצעות תוכן טלוויזיוני איכותי, ואנו בטוחים שכל צופה בצרפת שיחווה את ישראל כפי שהיא מוצגת בסדרה, ירצה לבוא ולבקר כאן בעצמו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן