Skip to content

הרווח הנקי ברבעון הראשון של כלל תעשיות ירד ב-63.4% ל-15 מיליון שקל

הרווח הנקי ברבעון הראשון של כלל תעשיות ירד ב-63.4% - ל-15 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד היה הרווח הנקי 41 מיליון שקל. אם תסתיים עיסקת משאב תקבל החברה תמורה של בהיקף של 1.3 מיליארד שקל. המועד להשלמת העיסקה הוארך עד ל-15 באוגוסט השנה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברבעון המקביל אשתקד היה הרווח הנקי 41 מיליון שקל. אם תסתיים עיסקת משאב, תקבל החברה תמורה בהיקף של 1.3 מיליארד שקל. המועד להשלמת העיסקה הוארך עד ל-15 באוגוסט השנה

מאת עמי אטינגר

הרווח הנקי של כלל תעשיות (כת"ש) ברבעון הראשון של השנה הגיע ל-15 מיליון שקל, לעומת כ-41 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ירידה של 63.4%. פרסום הירידה ברווחי הרבעון הראשון יצא לאור כמה ימים אחרי שאי די בי פיתוח, המחזיקה כ- 60.45% מהון המניות של כלל תעשיות, הודיעה על חתימת הסכם למכירת עיקר החזקותיה בחברה לקבוצת אקסס אינדסטריז האמריקנית, לפי שווי חברה של 2.55 מיליארד שקל. השלמת העסקה צפויה עד ליום 30 ביוני 2012, אך לא יאוחר מיום 30 בספטמבר 2012.

עיסקת משאב

בינתיים, נמשכת הפעילות מול הגופים הרגולטוריים והגורמים המממנים את קידום עסקת משאב. המועד האחרון להשלמת העסקה הוארך עד ליום 15.8.12. אם תושלם עסקת משאב, תקבל כת"ש תמורה משמעותית, בהיקף של כ- 1.3 מליארד שקל, ותרשום רווח נאה. כת"ש תישאר שותפה במשאב עם אחזקה של כ-20% ותיוותר עם פורטפוליו חברות מגוון בתחום התעשייה והמסחר (נייר חדרה, גולף, יפאורה, מנועי בית שמש) לצד חברות טכנולוגיות בעלות פוטנציאל להצפת ערך עתידי (כלל ביוטכנולוגיה, ג'ורדן ואלי, נובה, טיגו, אטרניטי ואינפיניטי).

סך הנכסים של כת"ש והחברות המאוחדות הסתכם ברבעון הראשון בסך של כ- 10.9 מיליארד שקל, ההון המיוחס לבעלי המניות של כת"ש הסתכם בכ-2.1 מיליארד שקל וסך המזומנים בקופת כת"ש מסתכם ברבעון הראשון בכ-753 מיליון שקל.

רווח (הפסד) של חברות מוחזקות עיקריות:

משאב – רווח נקי של 42 מיליון שקל
תעבורה – רווח נקי של 20 מיליון שקל
נייר חדרה – הפסד של 2 מיליון שקל
גולף – רווח נקי של 7 מיליון שקל
ביוטכנולוגיה – הפסד של 38 מיליון שקל
מלט – רווח נקי של 23 מיליון שקל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן