Skip to content

הקוסמים של קשת לא הצליחו לסגור את לוח השידורים

להטוטי ההפקה של קשת לא עזרו. קשת, כמו רשת, יצטרכו להשקיע יותר כסף בהפקות איכותיות. ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה אימצה את המלצות הנהלת הרשות וקבעה שחברת קשת תיאלץ לערוך שינויים בלוח שידוריה למחצית השנייה של השנה, כתנאי לאישורו  מאת אורה עריף כץ הסיבות העיקריות שבגינן לא אושר לוח השידורים של קשת הן אי עמידה בדרישות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להטוטי ההפקה של קשת לא עזרו. קשת, כמו רשת, יצטרכו להשקיע יותר כסף בהפקות איכותיות. ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה אימצה את המלצות הנהלת הרשות וקבעה שחברת קשת תיאלץ לערוך שינויים בלוח שידוריה למחצית השנייה של השנה, כתנאי לאישורו

 מאת אורה עריף כץ

הסיבות העיקריות שבגינן לא אושר לוח השידורים של קשת הן אי עמידה בדרישות ההוצאה המתוכננת. תוך שבועיים, תצטרך הזכיינית להגיש הצעה מחודשת שתצביע על גידול בהוצאה הכספית לסוגה עלית בתחום סרטי התעודה ותציג תוכניות ייעודיות לשידור בתקופות החגים, וכן תשבץ בלוח המשדרים סדרה היסטורית. בתכניות אחרות שקשת מבקשת להגדירן כסוגה עלית, יהיה עליה לבצע מקצה שיפורים.

לוח השידורים של רשת אושר, בתנאי שהחברה תבצע תיקונים ותגדיל את השקעתה בתכניות תעודה ובסרטי קולנוע ישראלים. כנגד שטף הריאליטי, תובעת הוועדה יתר איזון עם תכניות מסוגה עילית.

הטלוויזיה החינוכית, שלוח השידורים שלה אושר, תצטרך למצוא תכנית חלופית במקום התכנית "סוגרים חשבון", שהוועדה לא אישרה את הקרנתה.

 יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם, אמר כי הדיונים לוו בוויכוחים לא מעטים: "הישיבות היו קשות, ענייניות וממצות".

1 Comment

  1. בנצ
    26 במאי 2012 @ 6:38

    ישששש.
    אולי סוף סוף נצא מהשיממון של "מרזים עם כוכבים" ושל "רוקד מי ששורד".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן