Skip to content

יום שישי, טיסת אל על מספר 002 מניו-יורק לתל-אביב. זמן נחיתה בישראל: 14.00. במחלקה הראשונה ובמחלקת העסקים: מדונה ופמליה של 70 איש

בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת, מדונה לא תגיע לכאן במטוס פרטי, אלא בחברת אל-על ותנחת בנמל התעופה בן-גוריון היום (שישי) בשעה 14.00. מדונה פלוס פמליה של 70 איש, "יוברחו" מהשדה מיציאה צדדית (כדי לא להיתקל חס וחלילה במעריצים ובצלמי הפפרצי) היישר לסוויטות ולחדרים במלון דן בתל-אביב. כ-1500 איש מהארץ ומחו"ל מעורבים בהפקה. ארבעה מטוסים ו-16 משאיות, כפי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
טיול בארץ. מדונה. צילום: ויקיפדיה

בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת, מדונה לא תגיע לכאן במטוס פרטי, אלא בחברת אל-על ותנחת בנמל התעופה בן-גוריון היום (שישי) בשעה 14.00. מדונה פלוס פמליה של 70 איש, "יוברחו" מהשדה מיציאה צדדית (כדי לא להיתקל חס וחלילה במעריצים ובצלמי הפפרצי) היישר לסוויטות ולחדרים במלון דן בתל-אביב.

כ-1500 איש מהארץ ומחו"ל מעורבים בהפקה. ארבעה מטוסים ו-16 משאיות, כפי שפורסם על ידי ההפקה, נשאו את הציוד המיועד להקמת הבמה הענקית באיצטדיון רמת-גן, שעבר מתיחת פנים לקראת האירוע. על הבמה – נגנים, רקדנים, תפאורה ופירוטכניקה. מדונה, מבטיחים לנו, תגיח ממרכז הבמה ותהיה קרובה לקהל עד כמה שניתן.

הלו"ז של מדונה, נכון לעכשיו ונתון כמובן לשינויים: יום ראשון, חג שבועות: מרכז הקבלה בתל-אביב. יום שני: חזרות למופע ברמת-גן. יום שלישי: סמינר קבלה בבית ציוני אמריקה בתל-אביב. יום רביעי: טיול בארץ – תל-אביב, הטיילת, מנהרות הכותל ואולי גם קברי צדיקים. יום חמישי: חזרות אחרונות לקראת ההופעה בערב, שתפתח את מסע ההופעות העולמי של הזמרת.

האם גם הפעם, כמו בביקורה הקודם, תיפגש מדונה עם הנשיא שמעון פרס? או שמא יזכה ללחוץ את ידה בנימין (המלך) נתניהו? מפגש כזה יכיל כמובן גם את שרה על כל המשתמע מכך. מדונה תופיע מול 30 אלף איש. כל הכרטיסים נמכרו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן