Skip to content

ראלי קטלני: רכב נשרף ורוכב אופנוע נפטר ביום הראשון

טרגדיה בפתיחת הראלי דקר: חורחה מרטינס בוארו הארגנטינאי לקה בדום לב במרחק שני קילומטרים מקו הסיום. הצוות הישראלי סיים במקום ה-37 מתוך 155
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טרגדיה בפתיחת הראלי דקר: חורחה מרטינס בוארו הארגנטינאי לקה בדום לב במרחק שני קילומטרים מקו הסיום. הצוות הישראלי סיים במקום ה-37 מתוך 155

מאת דני בר

בפתיחת מירוץ הראלי דקר שנערכה אתמול, בה התחרו רק על קטע ספיישל של 57 ק"מ, מת מדום לב רוכב אופנוע ארגנטינאי, חורחה מרטינס בוארו, בן 38, שהגיע למרחק שני קילומטרים מקו הסיום של שלב התחרות היומי.

זוכה הראלי דאקר 2011, הקאטרי אל עטיה, שהודח מקבוצת פולקסווגן המנצחת ומצא את קבוצת רכב ההאמר ממש לפני סגירת ההרשמה לראלי דאקר 2012, נחל אכזבה כאשר עקב תקלה טכנית נאלץ לעשות את הקילומטרים האחרונים של המרוץ כשהוא נגרר ע"י האמר אחר. ככל הידוע, הצוות הטכני של האמר מצא את התקלה והעמיד את הרכב על רגליו לקראת הזינוק היום בבוקר ( צהריים שעון ישראל ).

מתחרים נוספים שנחלו אכזבה היו אנשי צוות הוולוו, שרכבם נשרף כליל וגרם להם לפרוש מהתחרות בריאים ושלמים אבל ללא רכב וללא תארים.

הישראלים היימן וסגל סיימו את יומם הראשון במירוץ במקום ה-37 מתוך 155 מדורגים אשר סיימו את המסלול של היום הראשון.

בגזרת הדו-גלגלי מתחולל מאבק בין הספרדי מרק קומה לצרפתי סיריל דפרה – שניהם על אופנוע KTM . לשני הרוכבים היסטוריה ארוכה של מאבק צמוד, כאשר דפרה ניצח את דאקר 2005, 2007, 2010, ואילו קומה את התחרות של  2006, 2009, 2011. (בשנת 2008 לא התקיימה תחרות עקב איומי טרור של ארגון אל-קעידה).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן