Skip to content

אחרי ה-iPad, iPhone וה-iPod האם היינו צפויים ל-iCar, מכונית מבית אפל?

בראיון שהעניק לאחרונה מיקי דרקסלר – חבר הנהלה בכיר באפל, מתברר כי לסטיב ג'ובס היו מחשבות לכבוש את שוק הרכב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בראיון שהעניק באחרונה מיקי דרקסלר, חבר הנהלה בכיר באפל, התברר כי לסטיב ג'ובס היו מחשבות לכבוש את שוק הרכב

מאת דני בר

סטיב ג'ובס אמנם נפרד מאיתנו באוקטובר האחרון, אולם איש החזון, שאחראי לכמה מהפכות טכנולוגיות בעולמנו, החל מהדרך בה אנחנו שומעים מוזיקה, משתמשים במחשב או בטלפון הנייד. באחרונה נחשפו כמה תכניות סודיות ממוחו הקודח של ג'ובס ז"ל.

בראיון שנערך לאחרונה עם מיקי דרקסלר, חבר הנהלה בכיר באפל, התברר שהיו תוכניות לכבוש את שוק הטלוויזיה ( iTV כמובן ), אבל התוכנית השאפתנית ביותר היתה לכבוש 50% משוק הרכב עם iCar. זה נראה אמנם לא הגיוני, אבל האם מישהא חשב אי פעם בעבר בתעשיית המוסיקה ( עם התקליטים, הדיסקים, הקלטות וכו' ) מה יעשה iPod של אפל לעולם המוסיקה?

http://www.youtube.com/watch?v=bFHNM9p-XcY

לדברי דרקסלר, חלומו של ג'ובס היה לעצב את מכונית העתיד. "תראו את תעשיית הרכב" אמר מיקי דרקסלר בראיון, והוסיף "זו טרגדיה אמריקאית. תראו מי מעצב את המכוניות?".

האם גוף הרכב יכול להיות מיחידה אחת כמו שבאפל אוהבים? מה יקרה אחרי תאונה קלה? להחליף את כל הגוף?

פנים הרכב בוודאי היה פשוט, עם הפעלה אינטואיטיבית, כמו שאנחנו רגילים במוצרי אפל. ברור שסירי תפעל ותבצע פקודות קוליות של הנהג בלבד ולא של היושבים לצידו. ברור ששימוש באייפון יהיה ללא צורך בשימוש בידיים. הגה עגול? לא בטוח או בטוח שלא.

http://www.youtube.com/watch?v=UEPjS5Am-ew

מה היה קורה לתעשיית הרכב העולמית אילו סטיב ג'ובס היה מאריך ימים, אין לדעת. אבל  מאיר עיניים לקבל הצצה לרעיונות שהתרוצצו במסדרונות קרוב למשרדו של ג'ובס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן