Skip to content

קסטרו מודל סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של כ-7.5 מיליון שקלים

קסטרו מודל סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של כ-7.5 מיליון שקלים. בתקופה המקבילה אשתקד היה הרווח הנקי כ-1.5 מיליון שקל. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-155.9 מיליון שקל. הוצאות המכירה ברבעון הסתכמו ב-74.6 מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"קסטרו ממשיכה גם ברבעון הראשון של השנה להציג צמיחה במכירות, על אף תנאי התחרות הקשים," אמר גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל. בתקופה המקבילה אשתקד היה הרווח הנקי כ-1.5 מיליון שקל. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-155.9 מיליון שקל. הוצאות המכירה ברבעון הסתכמו ב-74.6 מיליון שקל

מאת עמי אטינגר

לירז דרור, יונתן ווגמן וגל גדות מדגמנים קסטרו Black (צילום: אבי ולדמן)
לירז דרור, יונתן ווגמן וגל גדות מדגמנים קסטרו Black (צילום: אבי ולדמן)

קסטרו מודל סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי של כ- 7.5 מיליוני שקל, לעומת כ-1.5 מיליון שקל רווח בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו בכ-155.9 מיליון שקל,
לעומת כ-149.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4.57%. הגידול נובע מפתיחת חנויות חדשות וכן מגידול בהכנסות החנויות הזהות.

הרווח מפעולות רגילות לתקופה של שלושה חודשים, שהסתיימה ביום 31 במרץ 2012, הסתכם בכ-9.7
מיליון שקל, לעומת כ-13.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 27.96%. הקיטון
נובע בעיקרו מגידול בסעיף הוצאות מכירה ושיווק ובסעיף הוצאות הנהלה וכלליות.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון היה כ-91.6 מיליון שקל, לעומת כ-84.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. אחוז הרווח הגולמי ברבעון הראשון עלה לכ- 58.73% , לעומת כ- 56.8% בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ- 1.93% כאחוז ממחזור המכירות.

הוצאות המכירה ברבעון הסתכמו בכ-74.6 מיליון שקל, המהווים כ- 47.84% יחסית למחזור המכירות, לעומת כ- 65.3 מיליון שקל, המהווים כ- 43.78% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 4.05% ביחס למחזור המכירות.

הגידול בסעיף זה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, נובע בעיקרו מגידול בהוצאות שכר דירה
ואחזקת חנויות, כתוצאה מגידול בשטחי החנויות ומפתיחת חנויות חדשות וכן מעליית שכר
הדירה הצמוד למדד. כמו כן, מגידול בהוצאות פרסום ומגידול בהוצאות שכר עבודה.

"קסטרו ממשיכה גם ברבעון הראשון של השנה להציג צמיחה במכירות על אף תנאי התחרות הקשים. יודגש כי במהלך רבעון זה השיקה החברה את קו ה- Black, אשר הוסיף קולקציה מחויטת ואלגנטית לצד קולקציית ה- fashion casual וקטגוריית הג'ינס המצוינת שלה", אומר גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן