Skip to content

מחכים למלכה

הכול כמעט מוכן להצגה הגדולה: מדונה תפתח הערב באיצטדיון רמת-גן את מסע ההופעות העולמי שלה, שבו היא מתכננת לגרוף קרוב למיליארד דולר. צלמת "מגפון", ציפי מנשה, חדרה למתחם הסגור והשמור. התוצאה לפניכם איצטדיון רמת גן והמתחם סביבו הפכו השבוע לשטח סגור. שומרים ואנשי ביטחון קשוחים מסתובבים ומנסים לעצור כל מי שמחזיק מצלמה, מחשב או עט ביד. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכול כמעט מוכן להצגה הגדולה: מדונה תפתח הערב באיצטדיון רמת-גן את מסע ההופעות העולמי שלה, שבו היא מתכננת לגרוף קרוב למיליארד דולר. צלמת "מגפון", ציפי מנשה, חדרה למתחם הסגור והשמור. התוצאה לפניכם

איצטדיון רמת גן והמתחם סביבו הפכו השבוע לשטח סגור. שומרים ואנשי ביטחון קשוחים מסתובבים ומנסים לעצור כל מי שמחזיק מצלמה, מחשב או עט ביד. בצד  הצפון-מערבי של  החניה  נבנתה "עיר אוהלים", שבה שוכנים אנשי הצוות, המלבישות, המאפרות, הרקדניות והרקדנים. ליד אחד האוהלים נבנה בר ענק.

יום רביעי בערב, חזרות אחרונות. שוב ושוב בודקים את הסאונד. פתאום אני שומעת את קולה של מדונה, שמבצעת את אחד השירים שתגיש בהופעה.

יום חמישי בבוקר, הבמה הענקית מוכנה להכיל את ההצגה הגדולה: מלכת הפופ תפתח כאן הערב את מסע ההופעות העולמי שלה במה שאמורה להיות ההפקה הגדולה ביותר שהובאה לארץ מאז ומעולם, כיאה למלכה.

הקהל הישראלי מתחלק באופן כללי לשניים: אלה שאוהבים את מדונה ואלה שמתייחסים אליה כמעט בביטול ורואים בה את נסיכת המיינסטרים הממוסחר. על דבר אחד אין כמעט חילוקי דעות: בגיל 51 מדונה מצליחה להמציא את עצמה מחדש והיא עשויה לגרוף קרוב למיליארד דולר ממסע ההופעות הנוכחי.

כל מה שחשוב ומעניין לדעת על מדונה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן