Skip to content

מעצרו של מזרחי, הברוקר מסביון, הוארך בשבעה ימים

המשטרה הציגה בפני השופט מצג ראיות המחשידות את ערן מזרחי בעקיצת לקוחותיו. הברוקר, אביו ואשתו נהגו במכוניות חדשות, שערכן הכולל כשני מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה הציגה בפני השופט מצג ראיות המחשידות את ערן מזרחי בעקיצת לקוחותיו. הברוקר, אביו ואשתו נהגו במכוניות חדשות, שערכן הכולל כשני מיליון שקלים

מאת אליק מאור

בית משפט השלום בתל אביב, האריך היום (יום חמישי) בצהריים  בשבעה ימים את מעצרו של ערן מזרחי, מנהל בית ההשקעות מסביון, החשוד כי עקץ את לקוחותיו במיליוני שקלים. במהלך הבקשה להארכת מעצרו, אמר נציג המשטרה, פקד לירן וקסברג, כי מזרחי פיתה את המשקיעים בכך ש"הונה אותם כשהבטיח להם תשואות גבוהות. חלק מהכסף הוא לא השקיע כלל, אלא השתמש בו לצרכיו הפרטיים וקנה נכסים".

לדבריו, מזרחי הציג בפני המשקיעים מצגי שווא "לפיהם השקעותיהם מניבות רווחים משמעותיים, תוך כדי הצגת נתונים כוזבים". אמש נעצר גם אביו של מזרחי בחשד שהיה מעורב גם הוא בעסקות בנו. אשתו הגיעה למשטרה ומסרה עדות בעוד מזרחי, שהסגיר עצמו אתמול בצהריים, שומר עדיין על זכות השתיקה.

מבחינת מזרחי ומשפחתו הכול התנהל כלפי חוץ כרגיל. לקוחותיו סיפרו, שהוא ואביו נהגו במכוניות יוקרה כמו BMW 750  ומרצדס M קלאס חדשות, שעולות יחדיו למעלה ממיליון וחצי שקלים ורעייתו נהגה בטויוטה סיינה, ששווייה מוערך ב-200 אלף שקלים. המשקיעים אצל מזרחי נדרשו להשקעה בת חצי מיליון שקלים מינימום.  

עו"ד מנחם רובינשטיין ,המייצג את החשוד, התנגד להארכת המעצר וטען כי מזרחי לא נעלם מביתו. בשל העובדה שכל מיני בריונים הגיעו לפתח ביתו, העדיף מזרחי לישון מחוץ לביתו ולכן לא היה בנמצא. כאמור, האריך בית המשפט את מעצרו בשבעה ימים נוספים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן