Skip to content

אל על תפעיל הקיץ טיסות אלעלצ'יק עם כוכב הילדים "קופיקו"

אל על משיקה הקיץ טיסות אלעלצ'יק עם כוכב הילדים קופיקו, שילווה את הילדים החל מעלייתם לטיסה, יספר להם על יעד הטיסה ויעניק לכל ילד ערכת צבעים וחוברת פעילות מהנה, עם כתבי חידה של קופיקו, הפעלות, תשבצים וקומיקס.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוכב הילדים "קופיקו" ילווה את הילדים החל מעלייתם לטיסה, יספר להם על יעד הטיסה ויעניק לכל ילד ערכת צבעים וחוברת פעילות מהנה, עם כתבי חידה, הפעלות, תשבצים וקומיקס 

מאת עמי אטינגר

הקיץ יופעלו בחברת אל על טיסות אלעלצ'יק מיוחדות לילדים, והפעם עם כוכב הילדים קופיקו. בטיסות המיוחדות יכתירו כוכב הילדים וצוות הדיילים במטוס כמה ילדים כ"דיילצ'יקים". הם יקבלו סינר מיוחד ויצטרפו לצוות המטוס לחלוקת הפתעות לשאר הילדים בטיסה. כמו כן, יבחר קופיקו את הילדים שמילאו

חוברות קופיקו, ספריית קופיקו...
סרטי קופיקן, חוברות קופיקו, ספריית קופיקו... הכול כלול

את המשימות ויעניק להם כניסה לתא הטייסים, שם הם יוכלו לראות כיצד מטיסים את המטוס ואף יזכו לקבל גלויית אל על חתומה על ידי הקברניט.

קופיקו ילווה את הילדים החל מעלייתם לטיסה, יספר על יעד הטיסה ויעניק לכל ילד ערכת צבעים וחוברת פעילות מהנה, עם כתבי חידה, הפעלות, תשבצים וקומיקס. בנוסף, יוצעו לילדים ספריית קופיקו, הכוללת מגוון ספרים להשאלה ויופעל ערוץ במסכים האישיים לצפייה בכל פרקי העונה הראשונה של הסדרה.

30 טיסות אלעלצ'יק יופעלו הקיץ בחודשים יולי עד אוגוסט, ליעדים הבאים: ניו יורק (בטיסות יום), אמסטרדם, פריז ולונדון. בהזמנה מראש, מציעות טיסות אלעלצ'יק ארוחות בוקר וצהריים מיוחדות לילדים.

"אנו שמחים לחדש את טיסות הילדים של החברה ולהציע למשפחות ולילדים פעילות מיוחדת לחודשי הקיץ, בהם משפחות רבות טסות לחופש בחו"ל. הפעם החלטנו לחבור לכוכב הילדים האהוב כל כך קופיקו ולהביא לילדים את עולם התוכן שלו, הכולל פעילויות רבות במהלך הטיסה, ספרים, תוכנית טלוויזיה ועוד. כשם שאל על דואגת להטיס את נוסעיה הבוגרים בבטחה, כך אנו מאחלים לילדים חווית טיסה מהנה ומושלמת", מוסרת עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על.

1 Comment

  1. אסתי
    5 ביוני 2012 @ 11:03

    קופיקו במחלקת התיירים וקופים לניסויים בתא המטען. מחרימים את אל-על השקרנית עד שלא תממש את הצהרתה שהיא מפסיקה להטיס קופים לניסויים. אל-על לא צריכה ליהנות מהשקרים שלה ולא צריכה לצאת מהרשימה השחורה המצטמצמת של חברות שמטיסות קופים, כל עוד היא לא באמת מפסיקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן