Skip to content

לונדון קולינג

טרנד: היוניון ג'ק משתלט על אופנת קיץ 2012
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צ'לסי הלונדונית זכתה בליגת האלופות של אופ"א לפני פחות מחודש, המלכה אליזבת השנייה חוגגת יובל יהלום למלכותה בשורה של מפגנים מרהיבים, הביטלמניה בשיאה והאולימפיאדה בפתח: תתחילו לעבוד על המבטא, כי הקיץ הזה יהיה בריטי.

כצפוי, עולם האופנה לא נשאר אדיש וניתן למצוא קולקציות, בגדים ואביזרים מעוצבים שונים בהשראת צבעי הדגל. הכל הולך: משמלות ערב, נעלי עקב ותיקים תואמים עד לביקיני וכפכפים. אם אתם לא מחזיקים דרכון בריטי אבל מעוניינים להפגין הזדהות או להיראות מעודכנים, שלבו בהופעתכם פריטים עם דוגמת היוניון ג'ק. אם אתם לא בענייני פייב או'קלוק טי, שלבו פריטי לבוש ואביזרים בצבעי הדגל – אדום, לבן וכחול – למראה עדכני.

הערת אזהרה: אל תסחפו עם הצהרת הפטריוטיות. פריט אחד או שניים יספיקו על מנת להעביר את המסר, במיוחד אם מדובר בפריט בעל מרקם מנצנץ של פאייטים – אחד הטרנדים החמים בקיץ.

פריטי לבוש ואקססוריז עם דוגמת היוניון ג'ק, לונדון 2012. כל הזכויות שמורות למירה-בל גזית

דגל הממלכה מככב לא רק באופנה אלא גם בעיצוב. אם אתם מהמתלהבים, שלבו גם פריטים תואמים בסלון, במטבח או צאו עם היוניון ג'ק לפיקניק.

פריטים עם היוניון ג'ק, לונדון 2012. כל הזכויות שמורות למירה-בל גזית

זוהי גם הזדמנות פז להקשיב לשיר אחד או שניים של החיפושיות. בחודש אוגוסט השנה תגיע הביטלמניה לשיאה בחגיגות היובל לפריצת הלהקה לסצנת המוזיקה. ב- 18.8.1962 הופיע רינגו סטאר בפעם הראשונה כמתופף הרשמי של הלהקה. לארבעת חברי הלהקה היו שעתיים לחזרה מהירה לפני שעלו להופיע במסגרת אירוע משמים. באותו ערב נולדו "ארבעת המופלאים" והשאר – היסטוריה. ובלונדון, כמו בלונדון, יעלו בווסט אנד הצגה מוזיקלית, מחווה לחיפושיות, בשם "Let It Be" החל מספטמבר ועד ינואר 2013.

לוגו של המחזמר "Let It Be" שיעלה בסתיו בווסט אנד, לונדון. צילום באדיבות: VisitLondon
לוגו של המחזמר "Let It Be" שיעלה בסתיו בווסט אנד, לונדון. צילום באדיבות: VisitLondon

 * * *

קרדיט לצילומים שמשולבים בתוך הקולאז' הראשון: Crew clothing, Accessorize, מירה-בל גזית, Next, Iron Fist, Schch, British Heart foundation, M&Co., Fat Face, Primark UK, Tesco, Matalan, Office.
קרדיט לצילומים שמשולבים בתוך הקולאז' השני: Next, Sainsbury.

* * *

אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטר, הצטרפו אלינו בפייסבוק

mega-ofna עדכוני אופנה בטוויטרfacebook-fanpage-megafon-fashion

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן