Skip to content

והמדריך הוא: ראש הממשלה, בנימין נתניהו

והמדריך הוא: ראש הממשלה, בנימין נתניהו: ישראל מצטרפת לרשימת המדינות בהן מצולמת התכנית הבינלאומית, הרויאל טור, שמלווה ראשי מדינות שמציגים את אתרי התיירות המרכזיים של המדינה .ראש הממשלה יבקר בראש הנקרה, במצדה, בעיר העתיקה בירושלים, באתרי התיירות באילת וגם יציג את חיי הלילה של תל-אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל מצטרפת לרשימת המדינות בהן מצולמת התכנית הבינלאומית The Royal Tour, המלווה ראשי מדינות שמציגים את אתרי התיירות במדינתם. ראש הממשלה בנימין נתניהו, יבקר בראש הנקרה, במצדה, בעיר העתיקה בירושלים, באילת וגם יציג את חיי הלילה של תל-אביב. המטרה: תוספת של 200.000 תיירים בעקבות הצפייה

מאת עירית רוזנבלום

ישראל מצטרפת לרשימת המדינות בהן מצולמת התכנית הבינלאומית The Royal Tour, שמלווה ראשי מדינות שמציגים את אתרי התיירות המרכזיים של מדינתם. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נענה לאתגר ויוביל את הפרוייקט הבינלאומי לקידום התיירות לישראל. כחלק מהמאמץ ההסברתי, יציג נתניהו בנקודות התיירות המרכזיות של ישראל את פניה של המדינה מזווית אחרת, למיליוני צופים ברחבי העולם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם העיתונאי פיטר גרינברג בראש הנקרה. להכיר ישראל אחרת
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם העיתונאי פיטר גרינברג בראש הנקרה. להכיר ישראל אחרת

הצילומים החלו היום, שבת, בראש הנקרה. בהמשך השבוע יטפס ראש הממשלה עם אורחיו לפסגת המצדה, יבקר בעיר העתיקה של ירושלים, באתרי התיירות באילת וגם יציג את חיי הלילה של תל-אביב. בנוסף נענו מפיקי התכנית לבקשת נתניהו להצטרף גם לטכניון בחיפה, כדי להציג בפניהם את הפיתוחים הטכנולוגיים להם אחראים מדענים ישראלים ובהם גלולת מצלמה, ננו-תנ"ך ונחש רובוט.

עליה ב-10% בתיירות למקסיקו

The Royal Tour היא הפקה טלוויזיונית בהנחייתו של פיטר גרינברג, עיתונאי אמריקני המוכר בזכות תכניות התיירות הבינלאומיות שלו, במהלכן הוא מלווה ראשי מדינות לסיור תיירותי מיוחד בארצם ומצלם אותם במשך כמה ימים.

גרינברג סייר, בין השאר, בירדן, עם המלך עבדאללה ועם נשיא מקסיקו, פליפה קלדרון. בעקבות שידור התכנית במקסיקו גדל מספר התיירים במדינה ביותר מ-10%, ובעקבות כך השנה תצטלם תכנית נוספת במדינה יחד עם נשיא מקסיקו.

מימין לשמאל: שר ההסברה יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, העיתונאי פיטר גרינברג. ישראל בעיני ראש הממשלה
מימין לשמאל: שר ההסברה יולי אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, העיתונאי פיטר גרינברג. ישראל בעיני ראש הממשלה

הכנסות מדינת ישראל מתיירות נכנסת בשנה שעברה נאמדים בכ-17 מיליארד שקלים, מתוך סכום כולל של כ-35 מיליארד שקלים (תיירות נכנסת, תיירות פנים ותיירות יוצאת). במשרד התיירות מעריכים את ההכנסה הממוצעת מתייר בכ-1,200 דולר והמטרה היא תוספת של 200,000 תיירים שיגיעו לישראל בזכות הצפייה בתכנית, כך שתוספת ההכנסה מתיירות נכנסת צפויה להגיע לכמיליארד שקלים. ארצות הברית היא המדינה ממנה מגיע מספר התיירים הגדול ביותר לישראל, ושם גם נמצא קהל היעד המרכזי של התכנית, שצפויה להיות משודרת ברשת השידור הציבורית PBS .

300 מיליון איש ברחבי העולם יראו את התוכנית

צוות התוכנית מונה 25 איש, שהגיע ביום שישי לישראל עם ציוד במשקל 900 ק"ג. פיטר גרינברג אמר לראש הממשלה כי "זו הזדמנות להראות לעולם את ישראל דרך עיניך. אתה בעצם תהיה מדריך התיירות שלי, ויותר מ-300 מיליון איש ברחבי העולם ייראו זאת."

ראש הממשלה השיב לגרינברג באומרו: "נראה את תל אביב, את העתיד, את ההייטק. ישראל היא מדינה של כיף". שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר לגרינברג שהמשרד פועל מזה שנים רבות כדי להביא לצילום התוכנית בישראל "וסוף סוף הגעת. אם התוצאות יהיו כצפוי, על כל 100,000 תיירים נוספים שיגיעו לישראל יהיו עוד 4,000 מקומות עבודה, וייכנסו למדינה עוד 450 מיליון שקלים."

שר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, ציין שלתכנית תהיה תרומה אדירה להסברה של מדינת ישראל בעולם. "אנו גאים להיות חלק מהפרויקט הבינלאומי הזה", הדגיש.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן