Skip to content

המפכ"ל גינה השוואת מפקד משטרת מחוז ירושלים להיטלר

העיסוק בשואה ובנאצים בין חרדים לחילונים ממשיך. האינטרט הוצף בתמונות של מפקד מחוז ירושלים  במדים נאציים וכתובות גזעניות. יש הטוענים שזו הפללת החרדים. יש הטוענים שזה אמיתי. חרדים מגזענות. מאת אביב סלע מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, גינה בחריפות את פרסום התמונות באינטרנט בהן מוצג מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, כצורר הנאצי, אדולף […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיסוק בשואה ובנאצים בין חרדים לחילונים ממשיך. האינטרט הוצף בתמונות של מפקד מחוז ירושלים  במדים נאציים וכתובות גזעניות. יש הטוענים שזו הפללת החרדים. יש הטוענים שזה אמיתי. חרדים מגזענות.

מאת אביב סלע

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, גינה בחריפות את פרסום התמונות באינטרנט בהן מוצג מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, כצורר הנאצי, אדולף היטלר.

לדברי המפכ"ל "התמונות, והכיתוב בצדן, מעוררים זעזוע עמוק בכל אדם ויהודי בפרט. סימון אדם בתווית מבחילה זו הינה בבחינת ערעור יסודות הדמוקרטיה והענקת הכשר למעשי פורענות ואלימות כלפי מפקדיה ושוטריה של משטרת ישראל, עד כדי המרצה לפגיעה פיזית בקצין ובמשפחתו". ראש אגף חקירות ומודיעין ניצב יואב סגלוביץ' הטיל את חקירת המקרה על יאחב"ל – להב 433, בתיאום עם פרקליט המדינה.

מנגד, אתר החדשות החרדי, כיכר השבת, פרסם כי מבדיקה שערך הצביעה על כך מדובר במתיחה. לפי האתר, עסקן מהנהלת העדה החרדית טוען כי בדיקה שקיים מצביעה על כך שבמאה שערים לא התפרסמו מודעות מסוג זה. לדבריו "יתכן שחילוני חמד לצון וביקש להכתים את הציבור החרדי בפרסום המודעות".

התמונות פורסמו באתר "חדרי חרדים" אתר פורומים הפונה לקהל החרדי וכן בתפוצת מייל רחבה. התמונות הופיעו בשתי גירסאות, בראשונה נכתב "יבוא טרי מברלין" כאשר מתייחסים לשחם ובשנייה נכתב בגדול "אדולף ניסו שחם – רוצח עם!".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן