Skip to content

שני מאסרי עולם שירוצו במצטבר נגזרו הבוקר על רוצח שני בני דודים

הרצח בוצע בגלל חוב של 500 שקלים. בנתניה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום על תקיפת זרים. לדברי המשטרה, אמר הדוקר למתלונן: "צריך לטבוח בכל האריתריאים". בקריית שמונה יובא היום גבר להארכת מעצרו לאחר שעל פי החשד תקף אתמול מינית שתי נערות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרצח בוצע בגלל חוב של 500 שקלים. בנתניה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום על תקיפת זרים. לדברי המשטרה, אמר הדוקר למתלונן: "צריך לטבוח בכל האריתריאים". בקריית שמונה יובא היום גבר להארכת מעצרו לאחר שעל פי החשד תקף אתמול מינית שתי נערות

מאת אליק מאור

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (ראשון) שני מאסרי עולם שירוצו במצטבר ושנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים על עדנאן סבעאנה, בן 52 משפרעם. סבעאנה הורשע בשתי עבירות רצח בכוונה תחילה של שני בני דודים פארס מוחסן וסאלם מוחסן וכן בעבירות נשק. מכתב האישום עולה כי סבעאנה ירה מטווח קצר בשניים, לאחר שארב להם ברכבו בצומת היציאה מהכפר אעבלין, כשהיו בדרכם למקום עבודתם.

הרקע לרצח היה סכסוך בין הנאשם לבין פארס מוחסיין, על רקע חוב שלטענתו עמד על 500 שקלים. סאלם מוחסיין, אשר נהג ברכב בו נסע יחד עם פארס, נקלע לזירת הרצח ועל כן נורה למוות. על סבעאנה נגזר גם פיצוי עיזבון לכל אחד מהקרבנות בסך מאה אלף שקלים.

בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר כתב אישום נגד שני תושבי המרכז, בגין עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, לאחר שלטענת הפרקליטות תקפו באכזריות אזרח זר מאריתיראה  לפני כחודש וחצי. מכתב האישום עולה, כי המתלונן הגיע לבר-קפה בנתניה, ולאחר ששהה שם כשעתיים, התנפל עליו לפתע אחד הנאשמים וללא סיבה ניפץ על ראשו שני בקבוקי בירה מזכוכית. לאחר מכן דקר אותו בפניו עם שבר זכוכית.

המתלונן ניסה לברוח ואז נדקר בידי הנאשם השני, ששלף סכין ודקר אותו בחזהו. לדברי המשטרה, אמר הדוקר למתלונן: "צריך לטבוח בכל האריתריאים".

משטרת קרית שמונה עצרה הלילה (ראשון) תושב קריית שמונה בן 28 בחשד שאתמול (שבת) תקף מינית שתי נערות בנות 15 ו-16 בזמן שרחצו בבריכה העירונית. השתיים התלוננו במשטרת קריית שמונה וסיפרו כי החשוד החל ללטף אותן ולגעת בחלקים מוצנעים בגופן. בחקירה הראשונית קשר החשוד את עצמו לאירוע. הוא יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בצפת.

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן