Skip to content

נכסים ובניין חתמה על מסמך עקרונות לקבלת 400 מיליון דולר למימון בניין HSBC בניו יורק

נכסים ובניין חתמה על מסמך עקרונות לקבלת 400 מיליון דולר למימון בניין HSBC בניו יורק. האשראי, אם יתקבל, יהיה לתקופה של 10 שנים. האשראי מיועד למימון מחדש של בניין HSBC. "נכסים ובניין השלימה במשך השנה שחלפה השכרות של 244 אלף רגל בבניין HSBC לשוכרים איכותיים ולתקופות ארוכות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האשראי, אם יתקבל, יהיה לתקופה של 10 שנים • האשראי מיועד למימון מחדש של בניין HSBC • "נכסים ובניין השלימה במשך השנה שחלפה השכרות של 244 אלף רגל בבניין לשוכרים איכותיים ולתקופות ארוכות"

מאת עמי אטינגר

קבוצת נכסים ובניין חתמה בסוף השבוע, באמצעות תאגיד אמריקני בבעלותה המלאה, עם גורם בנקאי זר על מסמך עקרונות (Term Sheet) בלתי מחייב, לקבלת אשראי בסכום של 400 מיליון דולר, לתקופה של 10 שנים, למימון מחדש (refinance), של בניין HSBC בניו יורק. נכון למועד דוח זה, עומד המימון למגדל HSBC על סכום כולל של כ-240 מיליון דולר, בתנאים שפורטו בעבר בדיווחי החברה. כך מסרה החברה היום בהודעה לבורסה.

האשראי, ככל שיועמד, יהיה מובטח בשעבוד זכויות החברה במגדל ושעבודים נוספים הקשורים למגדל וכן ערבויות ושיפויים להבטחת מקרים מיוחדים בלבד, כמקובל בעסקאות מסוג זה. למעט ערבויות כאמור, יהיה האשראי ללא זכות חזרה (non-recourse) לחברה.

בכוונת הצדדים להשלים את המו"מ ולחתום על הסכם מימון מפורט עד ליום 29 ביוני 2012. עד לאותו מועד נתנה החברה למלווים בלעדיות למימון מחדש של המגדל.

עוד נמסר בהודעה לבורסה, כי האמור בהודעה כולל מידע צופה פני עתיד, שאינו ודאי, המבוסס על הערכות, אומדנים וכוונות של החברה נכון למועד דוח זה. אין כל ודאות כי מסמך העקרונות המתואר בדוח זה יבשיל לכדי הסכם מחייב. אם וככל שיחתם הסכם מחייב למימון מחדש למגדל, תדווח על כך החברה כנדרש.

"נכסים ובניין השלימה במשך השנה שחלפה השכרות של 244 אלף רגל בבניין HSBC לשוכרים איכותיים ולתקופות ארוכות. בין שוכרי הבניין HSBC משרד עוה"ד בייקרי מקינזי, מאן גרופ ועוד . הבניין ממוקם בשדרה החמישית במנהטן והינו אחד הבנינים המובילים בניו יורק", מסרה סגי איתן, מנכ"ל קבוצת נכסים ובניין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן