Skip to content

קראווילות ראשונות הגיעו להתנחלות בית אל

הקראווילות מיועדות לשיכון משפחות המפונים מגבעת האולפנה. נתניהו מבקש לפנות לבית המשפט העליון ולבקש הארכה נוספת להריסת המבנים ביישוב. בשלב זה, כל 33 משפחות המתנחלים המיועדות לפינוי מסרבות להיענות לכל הצעה שהוצעה להם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקראווילות מיועדות לשיכון משפחות המפונים מגבעת האולפנה. נתניהו מבקש לפנות לבית המשפט העליון ולבקש הארכה נוספת להריסת המבנים ביישוב. בשלב זה, כל 33 משפחות המתנחלים המיועדות לפינוי מסרבות להיענות לכל הצעה שהוצעה להם

מאת אליק מאור 

20 קראווילות ראשונות הגיעו הבוקר (יום שני) להתנחלות בית אל. הקראווילות מיועדות לשכן את דיירי חמשת הבתים בגבעת האולפנה שאמורים להיות מפונים היום. צפויות להגיע קראווילות נוספות. בתוך כך נודע למגפון, כי המדינה כנראה תפנה לבית המשפט העליון ותבקש את דחייה בהריסת מבני הבתים בבית אל.

מסרבים להצעות לפינוי. קראווילה

המדינה תסביר כי בימים האחרונים מתנהלים מגעים אינטנסיביים בין המתנחלים לבין נציגי משרד ראש הממשלה, בראשות השר גלעד ארדן, על מנת לפתור את הרס או הזזת הבתים על ידי ניסורם, כפי שהציע ראש הממשלה בנימין נתניהו. המתנחלים מציעים, כפתרון, לאטום את הבתים או להרוס את חדרי המדרגות או, לחלופין, להסיר את גגות המבנים ובלבד שיושארו במקומם. נראה שבלשכת נתניהו שוקלים עניין זה בחיוב.

עוד נודע, כי במגעים אלו הובטח למתנחלים כי אם יתפנו בשקט ומרצון, הם יוכלו לשוב ולהתגורר בבתיהם המנוסרים תוך שנה מיום פינויים. בשלב זה, כל 33 משפחות המתנחלים המיועדות לפינוי מסרבות בכל תוקף להיענות לכל הצעה ופיצוי שהציע נתניהו. עוד נודע, כי בכוונת המתנחלים להפגין היום באזור הבסיס הצבאי נגד הצבת הקראווילות וכדי למנוע את השלמת העבודות לחיבור התשתית הנדרשת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן