Skip to content

צמיגי מכוניות נוקבו בשועפט וכתובת "ד"ש מהאולפנה", רוססה על אחת מהן

לפנות בוקר נקבו אלמונים צמיגים של שבע מכוניות. משטרת מרחב ירושלים פתחה בחקירה. פעילי ימין החלו להפיץ מכתב לחיילים ובו הם ממליצים שיטות שונות למניעת הפינוי המתקרב, כמו ניקוב צמיגי רכבים צבאיים ושפיכת סוכר למיכלי הדלק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפנות בוקר נקבו אלמונים צמיגים של שבע מכוניות. משטרת מרחב ירושלים פתחה בחקירה. פעילי ימין החלו להפיץ מכתב לחיילים ובו הם ממליצים שיטות שונות למניעת הפינוי המתקרב, כמו ניקוב צמיגי רכבים צבאיים ושפיכת סוכר למיכלי הדלק

מאת אליק מאור

צמיגים של שבעה כלי רכב נוקבו הלילה (יום שני) בכניסה ליישוב לשועפט הסמוך לירושלים. על אחד מכלי הרכב רוסס גרפיטי: "ד"ש מהאולפנה". משטרת מרחב ירושלים פתחה בחקירה.

במקביל לכך החלו אתמול פעילי ימין להפיץ מכתב המכוון כביכול אל חיילי צה"ל. המכתב, שפורסם אמש תחת הכותרת: חייל יהודי בעד היהודים, באתר "הקול היהודי", מציע שיטות שונות למניעת הפינוי המתקרב, כמו ניקוב צמיגי רכבים צבאיים, שפיכת סוכר למיכלי הדלק של הרכבים ושל הכלים הכבדים. המכתב מציין כי פגיעה ברכבים ובכלים הכבדים תהווה פגיעה משמעותית ביכולת הצבא לפעול ביום הפינוי באחד ביולי.

ביום שישי האחרון רוססו כתובות נאצה על כלי רכב בישוב היהודי-ערבי נווה שלום, ליד בית שמש. על כי הרכב פורסמו נאצות כמו "מוות לערבים", "נקמה" ועוד. גם בעניין זה טרם נעצר איש.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן