Skip to content

כבוד ישראלי: סטארט אפ בגמר האירופי

חברת סטארט אפ (הזנק) ישראלית העפילה לשלב הגמר בתחרות סטארט-אפ השנה של אירופה לשנת 2012. זוהי חברת ITAnalyzer המציעה פתרונות לניהול מערכות IT בעידן החדש. הפיתוח העיקרי של החברה מתמקד ביצירת תשתית ניהולית המציגה תמונת מצב עכשווית של מערך המחשוב הארגוני ומתמודדת עם המשך תפעולו, גם במצבי חרום מאת אורה עריף כץ חברת ITAnalyzer הצליחה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת סטארט אפ (הזנק) ישראלית העפילה לשלב הגמר בתחרות סטארט-אפ השנה של אירופה לשנת 2012. זוהי חברת ITAnalyzer המציעה פתרונות לניהול מערכות IT בעידן החדש. הפיתוח העיקרי של החברה מתמקד ביצירת תשתית ניהולית המציגה תמונת מצב עכשווית של מערך המחשוב הארגוני ומתמודדת עם המשך תפעולו, גם במצבי חרום

מאת אורה עריף כץ

חברת ITAnalyzer הצליחה לספק פתרון חכם שימנע את השבתת מערכות המחשוב הארגוניות באמצעות הטמעת יכולת איסוף מידע עצמאי ושילוב מנוע אנליטי ייחודי במערכות המחשוב.

עופר לנקסמן. מנכ"ל ואחד ממייסדי ITanalyzer

לאחר השלמת סבב גיוס ראשון של 350,000 דולר , מתמודדת החברה בקטגוריית סטארט-אפ השנה של אירופה לשנת 2012 באירוע ICT SPRING שיתקיים בלוקסמבורג ב 19 ביוני. עופר לנקסמן, מנכ"ל החברה אמר כי רק שלוש חברות הזנק מכל רחבי אירופה העפילו לשלב הגמר של התחרות: "מבחינתנו מדובר בכבוד גדול". מן החברה נמסר כי לוקסמבורג, אשר תארח את אירוע ICT SPRING הפכה בשנים האחרונות למעצמה בתחום מרכזי המחשבים , שבה מתנהל בסיס המחשוב של סקייפ. אירוע ה- ICT Spring שם דגש על החדשנות בקשר בין המנמ"ר לניהול מרכז המחשבים.

חברת איי.טי. אנלייזר הוקמה לפני כשנתיים על-ידי צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים בתחום הטכנולוגי ובעל מודעות לצרכים הייחודיים של ארגונים בתחום מערכות המידע. בתחרות בלוקסמבורג תציג החברה מערכת חדשנית המנתחת את אופן הניצול המשולב של משאבים מסוגים שונים בתשתיות המחשוב בארגון.
מערכת זו מציגה גישה הוליסטית המשרתת את כל הדרגים בארגון, החל במקבלי ההחלטות וכלה בדרגים הטכניים והניהוליים, שכן היא מפיקה ניתוח רוחבי המאפשר לזהות ניצול לקוי של משאבים, צווארי בקבוק, כפילויות וחוסרים – פרמטרים שהפתרונות הקיימים כיום מתקשים לספק. לשם כך, בונה המערכת בצורה אוטומטית ועצמאית "רשימת מצאי" של תוכנה ומערך התשתיות המצויים באתר ומפעילה מנוע אנליטי ייחודי המנצל טכניקות BI ) Business-Intelligence) לצורך יצירת תמונת מצב בזמן אמת. המערכת מצויידת בעזרי תצוגה ודיווח המאפשרים לערוך, מיידית, אנליזה ניהולית ועסקית.

בחברה מציינים כי יכולות ייחודיות אלו של המערכת מאפשרות לארגון לחזות מצבים קריטיים שיכולים להשבית את מערך התשתיות ולגרום לעצירת הפעילות העסקית של החברה. פתרונות החברה אף מאפשרים לארגונים למקסם בצורה משמעותית את ההשקעות שכבר נעשו , לייעל זמינות המערכות ולהוריד משמעותית תקלות אנוש ותקלות תפעול.

בין החברות שכבר אימצו את המערכת החדשנית בארץ נמנות פלאפון, בזק בינלאומי, פרטנר ואחרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן